اخبار ورزشی

اعتراف ستاره هلند: مقابل اتریش کاملا پوچ بودم!

تیانی رایندرز، هافبک تیم ملی هلند، می‌گوید آن‌ها در بازی مقابل اتریش دور از انتظار بودند اما مقابل رومانی این عملکرد را جبران می‌کنند.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، بازیکنان هلند برای بازی مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 لحظه شماری می‌کنند. آن‌ها عصر سه‌شنبه باید به مصاف رومانی بروند و در صورت برد به مرحله یک چهارم نهایی صعود می‌کنند.

تیانی رایندرز، هافبک هلند، در نشست خبری درمورد بازی بعدی گفت: “رومانیایی‌ها با انرژی زیادی بازی می‌کنند. ما برای واکنش به آرامش در بازی نیاز داریم. در بازی با اتریش این آرامش اصلا وجود نداشت. در آن بازی، بازیکنان زیادی از جمله خودم روز بدی داشتیم.”

او درباره عملکرد خودش در بازی مقابل اتریش گفت: “این برای اولین بار نیست که یک مسابقه ضعیف بازی کردم، کاملا پوچ بودم. من همه فیلم‌ها را با دقت نگاه کردم. ما این بار خوب بازی خواهیم کرد تا دیگر تکرار نشود. فکر می‌کنم بازی مقابل رومانی بهترین لحظه برای نشان دادن آنچه می‌توانیم انجام دهیم، باشد.”

او همچنین درباره انتقادات از هلند در فضای مجازی گفت: “فشار زیادی در این مسابقات وجود دارد، اگر ما مقابل اتریش هم برنده می‌شدیم، مسلماً همین‌طور بود. انتقادات از هلند؟ اگر چیزی در شبکه‌های اجتماعی ببینم، سریع آن را رد می‌کنم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا