اخبار ورزشی

استقلال از یامگا یک پادوانی درست نکند/ لطفا به خاطر دلار بی‌خیال آبروی ایران و ایرانی نشوید

خبر ورزشی

به گزارش خبرورزشی، فصل و نقل و انتقالات فصلی توأم با شایعات و حواشی بسیار است. فصلی که خیلی نمی‌توان اخبار دروغ و شایعه را از اخبار واقعی تشخیص داد اما در ایجاد نگرانی پس از انتشار برخی اخبار، هیچ تفاوتی ایجاد نمی‌کند.

تازه‌ترین خبر از باشگاه استقلال حاکی از آن است که کوین یامگا از لیست این تیم برای فصل آینده خارج خواهد شد. یامگا به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه چشم حداقل تا نیم فصل نمی‌تواند برای استقلال به میدان برود و به همین دلیل مسئولان این تیم او را از لیست تیم خارج خواهند کرد.

مسئولان استقلال به دنبال جذب بازیکن جدیدی در پست دفاع راست خواهند بود و با چند بازیکن صحبت‌های مقدماتی را انجام داده‌اند. تا اینجای مسئله هیچ چیز عجیب و غیر عادی نیست این حق طبیعی باشگاه و سرمربی است که نفرات مد نظر خود را انتخاب کنند و این هم کاملاً طبیعی است که وقتی بازیکنی از لیست خارج می‌شود به فکر جانشین برای او باشند. اما حق بازیکن هم مهم است. در تمام سال‌های اخیر باشگاه‌های ما در قبال بازیکنانی که کنار گذاشته شده‌اند، رفتاری غیر حرفه‌ای داشته و فوتبال دوستان حق دارند که از عاقبت ماجرا بترسند! در همین باشگاه استقلال نمونه کم نداریم، از میلیچ تا عزیزبک آمانوف که همین حالا پرونده او باز است!

به طور قطع بدترین خاطره برای همه داستان مدافع برزیلی است. بازیکنی که در لباس استقلال و در یک بازی رسمی و نه تمرین، مصدوم شد و سلامتی خود را از دست داد اما حتی با او تسویه حساب هم نشد… امیدواریم داستان پادوانی تکرار نشود و اگر کوین قرارداد دارد، پولش را باید بدهند. در این مبحث اخلاقیات و انسانیت به اندازه حرفه‌ای‌گری مهم هستند. خود جواد نکونام دراوساسونا مصدوم شد و به یاد دارد که باشگاه و بازیکنان برای او چه کردند. اما اگر از بحث اخلاقی و حرفه‌ای هم بگذریم، دلیل دیگری هم وجود دارد که تن و بدن ما را بلرزاند!

بد نیست یادی کنیم از یک افشاگری کهنه، اینکه بودند کسانی که عمداً پول بازیکن خارجی را نمی‌دادند تا برود به فیفا شکایت کند و چند برابر دستمزدش را همراه با غرامت و سود بگیرد! و سهم مدیر برنامه نیز به دلار چند برابر شود، حالا بی خیال آبروی ایران و ایرانی!

 یامگا حداقل تا نیم فصل دور از میادین!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا