اخبار ورزشی

استفانو پیولی در آستانه جدایی/ جانشین سرمربی میلان خارجی است

خبر ورزشی

میلان برای جایگزینی استفانو پیولی در خارج از کشور به دنبال مربی می‌گردد و نام‌هایی از جمله مارک فان‌بومل، کریستف گالتیه، پائولو فونسکا، جولن لوپتگی و مارسلو گالاردو در این میان مطرح شده‌اند.

به گزارش نسخه امروز نشریه گاتزتا، جری کاردیناله مالک باشگاه میلان تصمیم گرفته که پیولی را در پایان این فصل اخراج کند، حتی اگر او در دربی دلامادونینا در روز دوشنبه موفق به شکست اینتر شود. گزارش‌ها حاکی از آن است که کاردیناله در خارج از کشور به دنبال مربی می‌گردد و نام‌های مختلفی در رسانه‌ها مطرح شده است. گاتزتا مشخصات کاندیداهای اصلی را ذکر می‌کند و فونسکا مربی فعلی لیل و لوپتگی سرمربی سابق اسپانیا، رئال مادرید و ولوز را به عنوان گزینه‌های محبوب معرفی می‌کند. گزینه‌های دیگر عبارتند از گالاردو سرمربی الاتحاد که بیشتر به خاطر کارش در ریورپلاته و ناسیونال دومونته‌ویدئو شهرت دارد و گالتیه سرمربی الدحیل.

توتواسپرت یک نام خارجی دیگر را مطرح می‌کند و می‌گوید زلاتان ایبراهیموویچ، مشاور میلان، فان‌بومل را در نظر گرفته است. فان‌بومل از ژانویه ۲۰۱۱ تا تابستان ۲۰۱۲ برای میلان بازی کرد و در آیندهوون، وولفسبورگ و از سال ۲۰۰۲ در باشگاه رویال آنتورپ بلژیک مربیگری کرد.

یک جایگزین ارزان‌تر می‌تواند ارتقای ایگنازیو آباته از تیم جوانان پریماورا به تیم اصلی باشد، به خصوص با توجه به اینکه او میلان را به اولین فینال لیگ جوانان یوفا نیز هدایت کرد.

 تمجید مدیر روسونری از زلاتان؛ او در حوزه ورزش تأثیر زیادی دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا