اخبار ورزشی

ادعای ستاره سابق بارسا: رئال بهترین تیم بود

تیری آنری، ستاره فرانسوی سابق بارسلونا، از عملکرد رئال مادرید در دیدار برابر منچستر سیتی دفاع کرد.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی منچستر سیتی به میدان رفت و موفق شد این تیم را در ضربات پنالتی شکست دهد و حریف بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی شود.

شاگردان پپ گواردیولا در حالی در این بازی شکست خوردند که در اکثر دقایق این دیدار مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند و فرصت‌های بسیار زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردند اما نتوانستند به درستی از این فرصت‌ها استفاده کنند و در نهایت کار به ضربات پنالتی کشید که درخشش لونین باعث حذف آنها شد.

بسیاری از کارشناسان و فوتبال‌دوستان پس از پایان این بازی از عملکرد رئال مادرید به دلیل دفاع مطلقی که خصوصا در نیمه دوم به نمایش گذاشت انتقاد کردند اما آنری معتقد است که عملکرد رئال در این بازی فوق العاده بود.

او در گفتگو با سی بی اس اسپورت اظهار داشت:« چیزی به نام دفاع کردن وجود دارد. ما می‌توانید با دفاع کردن خوب بازی را کنترل کنید.  بسیاری از مردم می‌گویند که سیتی بهترین تیم بود اما دفاع کردن هم بخشی از فوتبال است. من فکر می‌کنم بهترین تیم که همان تیمی بود که بهتر دفاع کرد توانست صعود کند.

دنی کارواخال خیلی زود در این بازی کارت زرد گرفت اما در برابر گریلیش به خوبی دفاع کرد و پس از آن توانست جرمی دوکو را مهار کند. عملکرد او واقعاعالی بود. به صورت کلی نمایش دفاعی رئال مادرید در این بازی خیره کننده بود.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا