اخبار ورزشی

احتمال ادامه غیبت هاشمی‌نسب روی نیمکت استقلال

در صورتی که مدارک مهدی هاشمی‌نسب در سازمان لیگ کامل نشود، او حق نشستن روی نیمکت آبی پوشان مقابل آلومینیوم را هم ندارد.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، مهدی هاشمی‌نسب مربی استقلال با وجود اینکه مدت زیادی است در این تیم فعالیت می‌کند و در سه مسابقه هم روی نیمکت استقلال نشست، اما در مسابقه با هوادار از سوی نماینده فدراسیون راهی سکوها شد و اجازه نشستن روی نیمکت را پیدا نکرد.

هاشمی نسب در این خصوص گلایه‌های تندی را از سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات انجام داد، اما حالا مشخص شده که مربی استقلالی‌ها مدارک خود در کمیته نقل و انتقالات را تکمیل نکرده است.

بر اساس اعلام سهیل مهدی، مربی نام آشنای استقلالی‌ها در دو بازی اولی که روی نیمکت استقلال نشسته نیز کارت نداشته و با مجوز شفاهی این اتفاق برایش رخ داده است. در بازی استقلال و مس رفسنجان هم هاشمی نسب بدون داشتن کارت روی نیمکت بوده که به همین خاطر نماینده فدراسیون فوتبال در آن بازی محروم شده است!

در بازی استقلال و هوادار هم چون مدارک هاشمی نسب کامل نبوده و کارت او نیز صادر نشده هاشمی نسب به سکوها هدایت شده است.

نکته قابل توجه این است که مدارک مهدی هاشمی نسب هنوز در سامانه سازمان لیگ نزد کمیته نقل و انتقالات تکمیل نیست و تا زمانی که این مدارک کامل نشود، کارت بازی او صادر نخواهد شد. بر این اساس اگر تا قبل از بازی استقلال و آلومینیوم اراک هاشمی نسب کارت بازی خود را دریافت نکند، حق نشستن روی نیمکت در بازی روز جمعه را نیز ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا