اخبار ورزشی

اتمام حجت علی نعمتی با باشگاه پرسپولیس؛ اول پول، بعد تمدید!

خبر ورزشی

به گزارش خبرورزشی، یکی از بازیکنانی که پیش بینی می شد مشکلی برای تمدید قرارداد با او وجود ندارد علی نعمتی است. نعمتی ابتدا در پاسخ به تماس های باشگاه اعلام کرد پس از پشت سر گذاشتن امتحانات دانشگاه، از زادگاهش یعنی شهر نیشابور برای تمدید قرارداد به تهران می آید. بازیکنی که فصل قبل به دلیل بازی های پر فراز و نشیبی که به ویژه در نیم فصل اول داشت با انتقادات زیادی از سوی رسانه ها مواجه شد و جایگاه متزلزی در میان هواداران پرسپولیس داشت. اما در نیم فصل دوم با حضور عبدالکریم حس در منطقه چپ خط دفاعی او به یک بازیکن نیمکت نشین تبدیل شد و بیشتر به عنوان بازیکن ذخیره پا به میدان گذاشت.

مدیران پرسپولیس در انتظار پایان امتحانات نعمتی بودند که او در تماس های بعدی شرط جدیدی برای تمدید قرارداد مطرح کرد. او از باشگاه خواست اول مطالبات او پرداخت شود تا او قراردادش را تمدید کند. باشگاه نیز در پاسخ اعلام کرد نعمتی در باشگاه حاضر شود و قراردادش را تمدید کند و پولش را بگیرد اما نعمتی تاکید کرد اول پول، بعد تمدید!

جالب این که نعمتی تاکید کرده چند پیشنهاد خوب از تیم های تراکتور و فولاد دارد و اگر باشگاه نمی خواهد تمدید کند، او راهی یکی از این تیم ها خواهد شد! نعمتی که همین چند سال قبل گفته شد برای گرفتن رضایت نامه از باشگاه پدیده مشهد خانه اش را فروخته و پول رضایت نامه داده، حالا برای تمدید قرارداد، شرط گذاشته است. اول دیدن پیامک واریز، بعد تمدید قرارداد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا