اخبار ورزشی

اتفاق عجیب برای لیست خرید پرسپولیس!

خبر ورزشی

به گزارش خبرورزشی، با انتقال جواد آقایی پور به لیگ ترکیه و توافق محمدحسین اسلامی با استقلال به نظر می‌رسد لیست خرید پرسپولیس کوتاه تر از هر فصل است. واقعیت این است که پرسپولیس درصورت تمدید قرارداد با مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر و ادامه کار با علیرضا بیرانوند عملا در بازار داخلی به دنبال بازیکن نبود و شاید تمام هم و هم خود را روی جذب دو مهاجم (یک مهاجم داخلی و یک مهاجم گلزن خارجی) می‌گذاشت و جذب یک هافبک میانی خلاق. به همین دلیل نیز از همان ابتدا مذاکرات خود را با جواد آقایی پور آغاز کرد. اما در ادامه مسیر وقتی بیرانوند قرارداد خود را فسخ کرد و ترابی و اسماعیلی فر نیز ساز جدایی زدند پرسپولیس در مارکت داخلی به دنبال بازیکنان جانشین رفت. با این وضعیت جواد آقایی پور و مهدی لیموچی به گزینه‌های جدی در بازار داخلی تبدیل شدند و البته چند جلسه‌ای هم با اسلامی گذاشت که به دلیل درخواست مالی بالای این بازیکن دیگر جلسات را ادامه نداد.

حالا با تعیین تکلیف وضعیت آقایی پور و امیرحسین اسلامی، فقط مهدی لیموچی است که باقی مانده و اگر پرسپولیس موفق به جذب این بازیکن هم نشود عملا در لیگ برتر فوتبال ایران بازیکنی وجود ندارد که بخواهد برای جذب آن تلاش کند و باید بازیکنان خود را از بازار خارج از ایران و از بین بازیکنان خارجی تامین کند.

جالب اینجاست از مدتها قبل لیست خرید بلندبالایی برای پرسپولیس در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر  شده بود. از مهدی تیکدری و احمد زنده روح تا امیر عابدزاده و علی عیلپور و فرشاد احمدزاده و …! اما با گذشت زمان و در عمل مشخص شد پرسپولیس عملا با هیچکدام از نفرات لیست‌های مختلف وارد مذاکره هم نشده است. نه مهدی تیکدری و احمد زنده روح و نه عابدزاده و …! جالب این که فرشاد احمدزاده هم در شرایطی که می‌توانست اولین خرید تابستانی سرخ‌ها باشد اما انتقال این بازیکن هم با مشکل مواجه شده و اگر سپاهان رضایت ندهد و احمدزاده نتواند رضایت باشگاهش را جلب کند، او نیز باید یک فصل دیگر در سپاهان بماند.

برهمین اساس می‌تواند این ادها را مطرح کرد که لیست خرید پرسپولیس هر روز بیشتر از دیروز آب می‌رود و به جز مهدی لیموچی هیچ بازیکنی در لیست خرید این تیم در شرایط فعلی دیده نمی‌شود. مگر این که فشار هواداری باعث شود تا در روزهای آینده رضا درویش به دنبال جذب نفراتی چون رامین رضاییان و علی عیلپور بیافتد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا