اخبار ورزشی

ابهام در آینده امباپه؛ ستاره فرانسوی چه زمانی به‌عنوان بازیکن جدید رئال معرفی می‌شود؟

خبر ورزشی

خرید کیلیان امباپه توسط رئال مادرید حداکثر در چند ماه آینده رسمی خواهد شد، اما ممکن است این خبر همین هفته اعلام شود. رختکن رئال از خبر آمدن امباپه خوشحال است و چندین بازیکن تا به الان خوشحالی خود را به وضوح ابراز کردند.

اما به گزارش رلوو، این نگرانی وجود دارد که هیجان ناشی از ورود او باعث به حاشیه رفتن فصل فوق‌العاده‌ای شود که لوس‌بلانکوس پشت سر می‌گذارد؛ آنها قهرمان لیگ شده‌اند و بعید نیست به فینال لیگ قهرمانان راه یابند. تا حدی به همین دلیل است که جزئیات این معامله تا به الان محرمانه باقی مانده و هنوز خبر رسمی در این مورد منتشر نشده است.

به همین ترتیب این احتمال وجود دارد که آنها در ومبلی در فینال لیگ قهرمانان اروپا با هم دیدار کنند. اگر رئال مادرید از بایرن مونیخ ببازد و حذف شود، بهترین راه برای پاک کردن این ناامیدی در مادرید اعلام جذب امباپه است. اگر رئال مادرید به فینال راه پیدا کند، اینطور حس می‌شود که هیچ اطلاعیه‌ای نباید قبل از ۲ ژوئن منتشر شود؛ یعنی وقتی گرد و غبارها فروکش کرد و جشن‌ها به پایان رسید، در آن صورت می‌توان از آمدن امباپه به همان اندازه خوشحالی کرد، همانطور که باشگاه دوست دارد.

به‌هرحال این مشکلی لوکس برای مادریدی‌هاست. چیزی که مشخص است این است که ورود امباپه بدون شک سر تیترها را به خود اختصاص خواهد داد و مهم نیست این اتفاق چه زمانی بیافتد.

 شماره امباپه در رئال مشخص شد/ راهی برای ماندن ستاره فرانسوی وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا