اخبار ورزشی

آمار درخشان پرسپولیس به سمت قهرمانی/ رکورد خارق‌العاده‌ای که اوسمار ثبت کرد

خبر ورزشی

شاگردان اوسمار ویرا برزیلی از هفته شانزدهم لیگ برتر که در خانه تیم اراکی تن به شکست یک بر صفر دادند حالا یک نفس با کسب امتیازات کامل منهای یک بازی در دیدار با استقلال گام بلند و استواری به سمت دفاع از عنوان قهرمانی خود برداشته‌اند.

بازیکنان پرسپولیس که در هفته شانزدهم تن به شکست یک بر صفر مقابل آلومینیوم اراک دادند در هفته‌های هفدهم هجدهم و نوزدهم با سه پیروزی متوالی به استقبال دیدار دربی رفتند.

پرسپولیس در هفته هفدهم دو بر صفر تراکتور را شکست داد سپس در هفته هجدهم یک بر صفر ذوب آهن را در خانه‌اش مغلوب کرد و در دیدار هفته نوزدهم ۴ بر ۲ در تهران از سد تیم فولاد خوزستان عبور کرد. ۹ امتیاز تا پیش از دیدار دربی پرسپولیس را به نزدیکی صدر جدول و آبی پوشان رساند. اما دروازه این تیم دو بار در دیدار مقابل فولاد خوزستان باز شد.

نکته جالب توجه در ۵ مسابقه آخر پرسپولیس از هفته بیستم تا بیست و چهارم بسته ماندن دروازه پرسپولیس و کسب حداکثر امتیازات بوده است.

شاگردان عثمار ویرا که در دیدار مقابل استقلال در هفته بیستم تن به تساوی بدون گل دادند در ۴ دیدار متوالی پس از آن برنده از زمین خارج شدند تا با کسب امتیازات کامل دون گل خورده حالا ۴۵۰ دقیقه دروازه‌شان را بسته نگه داشته باشند.

شاگردان اوسمار ویرا در هفته‌های اخیر پس از شکست مقابل آلومینیوم ۱۴ بار ظرف ۸ دیدار دروازه رقبای خود را باز کرده‌اند که میانگین ۱.۷۵ گل در هر بازی را برای پرسپولیس به ارمغان آورده و تفاضل گل این تیم را به مثبت ۲۰ افزایش داد. قدرت گرفتن دوباره توان تهاجمی و گلزنی پرسپولیس در نیم فصل دوم با راه افتادن مهدی ترابی و حضور موفق عیسی آل کثیر و استون اورونوف زنگ خطر جدی را برای آبی‌پوشان تهرانی به صدا درآورده است. اینکه مدافع عنوان قهرمانی پس از عدم موفقیت در نیم فصل اول حالا دوباره عزم خود را برای رسیدن به عنوان قهرمانی فصل گذشته جزم کرده و نه گل می‌خورد و نه از امتیازات مسابقات پیش رویش چشم پوشی می‌کند.

 فلاحت‌زاده: همه باید هوای هاشمی‌نسب را داشته باشند/ فدراسیون مدام علیه استقلال برنامه دارد/ بلانکو دفاع‌آزار است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا