اخبار ورزشی

آماده‌باش دانشگر مصدوم برای فینال

محمد دانشگر با وجود اینکه هنوز بهبود پیدا نکرده در فینال جام حذفی به ناچار در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.

ورزش3

به گزارش “ورزش‌سه”، سال جدید برای سپاهان در شرایطی آغاز شد که آنها باید در فاصله چند روز دو بازی بسیار سخت مقابل تراکتور در تبریز و صنعت نفت در آبادان برگزار می‌کردند؛ دو بازی‌ای که درنهایت سپاهان موفق به کسب بیشتر از یک امتیاز از این دو مسابقه نشد و اتفاق بد دیگر هم مصدومیت دانشگر از ناحیه کتف بود که او را تا پایان فصل از برنامه‌های کادر فنی خارج کرد.

با این حال همین تهدید در اردوی سپاهان بدل به یک فرصت شد و زوج هادی محمدی و سیاوش یزدانی توانستند روزهای درخشانی را در کنار هم تجربه کنند و به خط دفاعی تیم‌شان صلابتی را ببخشند که حتی در روزهای اوج این تیم در هفته‌های ابتدایی نیم فصل اول لیگ بیست و سوم از آنها ندیده بودیم.

در ادامه همین روند زوج هادی محمدی و سیاوش یزدانی توانست یک نمایش قابل توجه و خیره‌کننده دیگر را در کنار هم بروز دهد و در این بین هادی محمدی در جریان پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل گل‌گهر با دو ضربه سر تماشایی دبل کرد تا طلایی‌پوشان اصفهانی پس از 11 سال به فینال مسابقات راه پیدا کنند.

اتفاق مهم دیگر این مسابقه دریافت کارت زرد توسط هادی محمدی در دقیقه 55 بود که سبب شد او به دلیل کارت زردی که در مصاف با استقلال ملاثانی گرفته بود، دیدار فینال را از دست بدهد.

در این شرایط و در حالی که محمد دانشگر هنوز نتوانسته از بند مصدومیت رها شود و با درد کارش را در تمرینات دنبال می‌کند، چاره‌ای جز حضور در یک مسابقه پرفشار و صف‌آرایی مقابل مهاجمین مس از جمله سجاد شهباززاده ندارد و باید دید چطور از پس این ماموریت به عنوان زوج جدید سیاوش یزدانی برخواهد آمد.

عکس‌ها: وحید مومن‌زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا