اخبار ورزشی

آلکاراس: ما هم مثل نادال و فدرر می‌شویم

کارلوس آلکاراس معتقد است که رقابت بین او یانیک سینر به زودی به اندازه رقابت رافائل نادال و راجر فدرر بزرگ خواهد شد.

ورزش3

به گزارش” ورزش سه”، کارلوس آلکاراس و یانیک سینر بهترین ستاره‌های‌جوان دنیای تنیس مردان در حال حاضر هستند و توانسته‌اند بهتر از بسیاری از بازیکنان هم نسل خودشان و حتی بهتر از بسیاری از بازیکنان نسل پیشین خودشان، مثل آندره روبلف نتیجه بگیرند.

آلکاراس به خصوص در مسابقات گرند اسلم موفق‌تر بوده است و در حال حاضر دو گرند اسلم دارد، درحالی که سینر امسال موفق به رسیدن به اولین نیمه نهایی گرند اسلم دوران فعالیتش شد. این دو هفت بار مقابل هم بازی کرده‌اند که این سری فعلا ۴-۳ به سود سینر دنبال می‌شود، در مسابقات گرند اسلم هم ۱-۱ برابر هستند که یکی از آنها، مسابقه یک چهارم نهایی تاریخی سال ۲۰۲۲ بود که در یک بازی به مدت ۵ ساعت و ۴۵ دقیقه آلکاراس موفق شد با نجات یک مچ پوینت، سینر را در پنج ست شکست دهد و در همان تورنمنت به اولین قهرمانی گرند اسلم خود برسد.

به نظر می‌رسد تنها مانع بر سر راه سینر برای اینکه به سطح آلکاراس برسد، تقویت قدرت بدنی برای حضور در بازی‌های طولانی گرند اسلم باشد. آلکاراس هم این نکته را می‌داند و در نشست خبری در آستانه تورنمنت مسترز شانگهای به خبرنگاران گفت:” من سینر را دوست دارم، خیلی خوب می‌شود اگر ما هم رقابتی مثل نادال و فدرر داشته باشیم. من منتظر چنین چیزی هستم. در همه تمریناتم، هر روز به سینر و نواک جوکوویچ فکر می‌کنم. می‌خواهم صادق باشم، من با هدف برای رویارویی با رقبایم تمرین می‌کنم و با هدف برد وارد تورنمنت ها می‌شوم و هیچ چیز از این مهمتر نیست.”

سینر اما در نشست خبری اش در این مورد متواضع‌تر بود:” آلکاراس فعلا از همه ما جلوتر است، رفابت اصلی فعلا بین او و جوکوویچ است. من هنوز راه دارم که به آنجا برسم، اما دارم تلاش می‌کنم و می‌دانم که شدنی است.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا