اخبار ورزشی

آقایی فوتسال ایران در آسیا/ شاگردان شمسایی با شکست میزبان قهرمان شدند

خبر ورزشی

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم ملی فوتسال ایران در فینال جام ملت‌های آسیا عصر امروز مقابل تایلند میزبان این رقابت‌ها قرار گرفت و موفق شد با نتیجه ۴-۱ حریف سرسخت خود را شکست دهد و قهرمان شود.

تیم ملی ایران با شکست ازبکستان به فینال رسید و تایلند هم دریک دیدار نزدیک تاجیکستان را در نیمه‌نهایی شکست داد.

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران تیمش را برای دیدار فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ با این ترکیب اولیه به میدان فرستاد: باقر محمدی، محمد حسین درخشانی، سالار آقاپور، مهدی کریمی، بهروز عظیمی

ایران بازی را پرفشار شروع کرد و مهدی کریمی بازیکن شماره یازده در همان اولین دقیقه با یک ضربه پای چپ دروازه تایلند را خیلی زود باز کرد. در دقیقه ۵ یک حمله سریع و پاس تند و تیز به احمدعباسی رسید و این بازیکن با یک پشت پای زیبا دروازه تایلند را برای بار دوم باز کردد. تیم ملی ایران در نیمه اول شروعی طوفانی داشت و هرچند بعد از زدن گل دوم کمی عطش این تیم افت کرد اما نمایش دو تیم در نیمه حاکی از این بود که ایران تیم برتر است و حتی فرصت داشت میزبان را با گلهای بیشتری به رختکن بفرستد. با این حال تایلندی‌ها هم گاهی در ضدحملات خطرناک بودند.

در دقیقه ۵:۲۰ نیمه دوم این دیدار یک حرکت ترکیبی از تایلند در غفلت مدافعان ایران تبدیل به گل اول این تیم شد. شاگردان شمسایی پس از دریافت گل اول دوباره حملات خود را آغاز کردند و در دقیقه ۶:۴۰ علی اصغر حسن توپی که از روی شروع مجدد به گوشه دروازه رسیده بود با یک ضربه فنی و دقیق تبدیل به گل سوم ایران کرد. تایلندی‌ها نسبت به گل ایران اعتراض داشتند اما داور بعد از دیدن تصاویر و استفاده از کمک داور ویدئویی رأی به سالم بودن گل داد. در دقیقه ۱۵:۳۰ باقرمحمدی دروازه بان ایران از پاورپلی تایلندی‌ها استفاده کرد و توپی را که گرفته بود مستقیم وارد دروازه تایلند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا