اخبار ورزشی

آریا و سامان می‌توانند آسیا را سوپرایز کنند!

آریا یوسفی و سامان فلاح در صورت حضور در ترکیب می‌توانند ستاره‌های جوان آسیا را به چالش بکشند.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، آریا یوسفی و سامان فلاح دو بازیکن جوان ایران در صورت حضور در میدان می‌توانند برای عنوان برترین بازیکن جام با ستاره‌های عربستان، عراق و ژاپن رقابت کنند.

علی جاسم ستاره جوان تیم ملی عراق یکی از بازیکنانی است که در این مسابقات از او به عنوان پدیده یاد می‌شود، البته آریا یوسفی نسبت به او نا آشنا نیست و در تقابل سپاهان و نیروی هوایی مقابل او به میدان رفته است.

فیصل الغامدی ستاره جوان تیم ملی عربستان که در رده امید عملکرد خیره کننده‌ای داشت حالا در تیم ملی بزرگسالان عربستان حضور دارد و او هم یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان برترین بازیکن جام است.

اما اصلی‌ترین و آماده‌ترین بازیکن جوان قطعا ستاره تیم ملی ژاپن است، تاکفوسا کوبو بازیکن رئال سوسیه داد که عملکرد خیره‌کننده‌ای در لالیگا داشته یکی از بازیکنانی است که در این جام همه منتظر درخشش او هستند.

سامان و آریا می‌توانند با حضور درخشان در تیم ملی فوتبال‌دوستان را سوپرایز کنند و در رقابت با ستاره‌های جوان شرق و غرب آسیا حرفی برای گفتن داشته باشند، البته با توجه به تراکم بازیکن در پست‌های این دو بازیکن و رقبای آماده‌ای که دارند بعید به نظر می‌رسد فرصت کافی به آنها برسد اما نباید فراموش کرد که مجید حسینی مدافع جوان اما باتجربه تیم ملی با شرایطی مشابه به ترکیب اصلی تیم ملی رسید و برای سال‌ها خود را در سطح ملی باقی نگه داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا