اخبار اجتماعی

هشدار دوباره هواشناسی به این استان‌ها

سازمان هواشناسی از افزایش ابر، باران شدید و رعد و برق، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نقاط مختلف کشور خبر داد.

خبرگزاری تابناک

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا: سازمان هواشناسی از افزایش ابر، باران شدید و رعد و برق، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نقاط مختلف کشور خبر داد.

سازمان هواشناسی کشور بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی اعلام کرد امروز (یکشنبه) در شمال غرب، دامنه‌های البرز واقع در سمنان، تهران و البرز، گیلان، مازندران، دامنه‌های شرقی زاگرس واقع در کردستان، همدان، مرکزی و قم و همچنین در اصفهان، یزد، شمال فارس و کرمان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی به ویژه در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر، رگبار شدید باران و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

دوشنبه در شمال آذربایجان شرقی، اردبیل و دامنه‌های البرز در مازندران، شرق تهران و غرب سمنان رگبار باران و رعد و برق رخ می‌دهد.

سه‌شنبه و چهارشنبه ـ علاوه مناطق یاد شده ـ در شمال آذربایجان غربی و زنجان، قزوین و برخی نقاط استان‌های همدان، مرکزی و غرب اصفهان افزایش ابر و رگبار باران ادامه خواهد داشت.

پنجشنبه در آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، اردبیل، همدان، مرکزی و غرب اصفهان و همچنین دامنه‌های البرز واقع در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران، غرب سمنان و مازندران افزایش ابر، بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید رخ خواهد داد.

طی ۵ روز آینده وزش باد در نوار شرقی کشور به ویژه در منطقه زابل افزایش می‌یابد و سبب خیزش گرد و خاک و کاهش دید خواهد شد.

طی ۳ روز آینده شرق دریای عمان مواج است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا