اخبار اجتماعی

مهمترین ماحصل خون شهدا اقتدار و صدور انقلاب اسلامی است

خبرگزاری مهر

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی وحدانی فر شامگاه جمعه در یادواره شهدای روستای «دم مهد» شهدا را چراغ راه جامعه خواند و افزود: مهمترین ماحصل خون شهدا اقتدار و صدور انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: شهیدان مؤیدی‌زاده و آران در بحبوحه‌ای با فرمان جهاد، خانواده را رها کردند و از زندگی دنیوی خود گذشتند.

حجت الاسلام وحدانی فر تاکید کرد: شهدا باید برای ما الگویی باشند تا راه انبیا که همان تسلط دین خدا بر زمین است، تداوم پیدا کند.

وحدانی فر ادامه داد: جباران و قلدران در طول تاریخ تلاش کردند دین نباشد، اما شهدا این راه را ادامه دادند چرا که بنای خدا بر این است که دین جاودان بماند.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه اگر فرزند شهیدی استخدام شده باشد، لطف در حق آنها نیست گفت: مادر فرزندانش را با همه مشکلات بزرگ کرد تا نان آور خانواده باشد، ولی برای دفاع از اسلام رفتند و در آن برهه چنین ایستادگی کردند.

حجت الاسلام وحدانی فر با اشاره به پیشرفت جهان اسلام و آزادی‌خواهان تصریح کرد: امروز به لطف خدا انصارالله یمن موشک هایپرسونیک آزمایش می‌کند و جبهه مقاومت ماحصل استقامت شهدایی است که مردانه ایستادند.

وی یادآور شد: امروز به واسطه خون شهدا ایران به اقتدار و استقلال رسیده است و ابرقدرت‌ها از ما درخواست همکاری در اجرای رزمایش مشترک دارند این به برکت خون شهدا و استقامت خانواده شهدا است.

وی بیان داشت: شهدا برای ادامه حیات انسانی قدم برداشتند و جان خود را تسلیم کردند.

امام جمعه کهگیلویه در پایان در پاسخ به مطالبه مردم روستا نسبت به رفع مشکل برق ورزشگاه و گلزار شهدای روستای «دم مهد» قول مساعد داد تا پایان اردیبهشت ماه این مشکلات برطرف خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا