اخبار اجتماعی

دستگیری عاملان توهین به شهدای خدمت

فرماندار آستارا از دستگیری افرادی که در روز شهادت شهدای خدمت اقدام به شادی و انتشار آن در شبکه‌های نفاق کرده بودند توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.

خبرگزاری تابناک

به گزارش تابناک به نقل از مهر؛ محمد رضا شهاب زاده اظهار کرد: پس از شهادت رئیس جمهور فقید متأسفانه کلیپی در صفحات مجازی و همچنین از سیمای جریان نفاق منتشر شد مبنی بر اینکه مردم شهرستان مرزی بندر آستارا بابت این حادثه در حال شادی هستند.

فرماندار آستارا بیان کرد: این حرکت باعث جریحه دار شدن احساسات امت حزب الله، خانواده شهدا و مردم ولایتمدار شهرستان مرزی بندر آستارا شد.

وی افزود: این موضوع در دستور کار سربازان امام زمان (عج) شهرستان آستارا قرار گرفت و با پیگیری‌ها و کارهای دقیق و پیچیده اطلاعاتی به لطف خدا در چهلمین روز شهادت رئیس جمهور شهیدمان این افراد دستگیر شدند.

شهاب زاده با اشاره به اینکه این افراد اقدامات ایضاعی دیگری را از جمله آتش زدن بنرهای شهید جمهور و ضبط تصاویر و انتشار در شبکه‌های نفاق انجام داده بودند ضمن اینکه این افراد ارتباطات و مراودات مالی نیز با جریان نفاق داشتند.

وی ادامه داد: افراد فوق در انتخابات پیش رو نیز تصمیم بر انجام اقدامات مخرب داشتند که با اقدامات به موقع سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شدند.

فرماندار آستارا در پایان بیان داشت: ضمن تقدیر و تشکر از این عزیزان که در راستای تأمین امنیت کشور تلاش می‌کنند امیدواریم که انشاالله انتخابات پیش رو با حضور حداکثری و امنیت کامل برگزار شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا