اخبار اجتماعی

توطئه‌های اسکتبار با رقم زدن حماسه ملی خنثی می‌شود

خبرگزاری مهر

به گزارش خبرنگار مهر، جهادگران حوزه تعلیم و تربیت که پیش از این در مسیر تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و نوسازی و بهسازی مدارس کشور با همکاری نهادهای گوناگون وزارت آموزش و پرورش فعالیت‌های مشترکی داشته اند؛ جهت حضور آگاهانه و پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیانیه‌ای صادر کردند.

متن بیانیه

ملت بزرگ، سلحشور و بصیر ایران اسلامی؛ بار دیگر، فصل تجلّی مردم‌سالاری دینی و حماسه حضور در تعیین سرنوشت کشور از طریق صندوق‌های رأی فرا رسیده است. انتخاباتی که بعد از حادثه تلخ شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان، رهبر معظم انقلاب اسلامی از آن به عنوان مکمّل حماسه بدرقه این شهیدان نام برده‌اند.

بی شک هشتم تیرماه ملت آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور آگاهانه، پرشور و گسترده خود در انتخابات، بار دیگر حماسه‌ای بزرگ خواهند آفرید تا برگ زرینی باشد که بر اوراق دفتر افتخارات این مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی افزوده گردد.

در این برهه حساس تاریخی، ما جهادگران حوزه تعلیم و تربیت با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پاس قدردانی از زحمات شهید جمهورمان با حضور پرشور و آگاهانه خود در پای صندوق‏‌های رأی، بار دیگر با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید بیعت نموده و ضمن خنثی سازی توطئه‌های استکبار جهانی، حماسه ملی دیگری را رقم خواهیم زد.

ان‌شاءالله با در نظر گرفتن توصیه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی؛ که فرمودند اصلح آن کسی است که در درجه‌ی اوّل به مبانی این انقلاب و این نظام اعتقاد قلبی و واقعی داشته باشد. دوّم اینکه کارآمد باشد؛ شب و روز نشناسد، دنبال کار باشد، توانایی داشته باشد برای کار کردن، کاندید اصلح را انتخاب کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا