اخبار اجتماعی

تماس با مالکین خودرو‌های پارک شده در مسیر‌های ممنوعه در روز مراسم جاماندگان اربعین

خبرگزاری باشگاه خبرنگاران

سرهنگ محمد رازقی گفت: حدود ۱۰ سال است که مراسم جاماندگان اربعین در شهر تهران برگزار می‌گردد و پلیس  بنا بر  تجربه‌ای که دارد تعداد زیادی  از  شهروندان با خودرو‌های  شخصی  در  این مراسم شرکت خواهند کرد.

وی افزود: به همین خاطر پلیس  این امکان را  فراهم کرده است که شهروندان بتوانند در  نزدیکترین جای  ممکن خودرو‌های  خود را پارک کرده و به راهپیمایی ادامه دهند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: به طور کلی پلیس در طول مسیر راهپیمایی محور‌های عمود بر محورهای راهپیمایی جا‌هایی که امکان پارک وسیله نقلیه شخصی  وجود داشته باشد برای پارک خودرو‌های شخصی شهروندان آماده سازی کرده است.

سرهنگ رازقی گفت: بخاطر  اینکه این مراسم خوب برگزار  گردد نیاز هست که محدودیت توقف اجرا گردد و از  ساعت ۲۳:۳۰ شب  قبل در طول خیابان‌های  ۱۷ شهریور، شوش، فداییان اسلام و خیابان شهید رجایی اجازه توقف به خودرو‌ها داده نمی‌شود.

وی افزود: اگر  خودرویی در  این مسیر‌ها پارک کرده باشد ابتدا با مالک آن تماس  گرفته خواهد شد تا نسبت به جابجایی و پارک در فرعی‌های دیگر اقدام نماید و اگر مالک پاسخگو نبود خودرو را به نزدیکترین پارکینگ که در نظر  گرفته شده است منتقل می‌نماییم و به مالک خودرو اطلاع رسانی  لازم در  این خصوص  خواهد شد.

سرهنگ رازقی به ساکنین محدوده برگزاری مراسم پیاده روی  جاماندگان اربعین خصوصا ساکنین خیابان‌های ۱۷ شهریور از میدان امام حسین (ع) تا خیابان شوش، خیابان شهید رجایی، خیابان امین الملک که معمولا خودرو‌های  خود را در  حاشیه این معابر قرار  می‌دهند توصیه داشت که حتما شب  قبل از  مراسم برگزاری مراسم حتما خودرو‌های خود را داخل پارکینگ و یا در  معابر  دیگر پارک نمایند و در  این مسیر‌ها پارک نکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا