اخبار اجتماعی

به همبستگی خود برای حمایت از مردم غزه ادامه می‌دهیم

خبرگزاری مهر

به گزارش خبرگزاری مهر؛ رئیس جمعیت هلال‌احمر، فرا رسیدن عید قربان را به رؤسای جمعیت‌های هلال‌احمر و صلیب سرخ مسلمان، رئیس دفتر منطقه‌ای فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال‌احمر در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا و رئیس کمیته اسلامی هلال بین‌الملل، تبریک گفت.

متن پیام تبریک به شرح زیر است:

بدین وسیله، مراتب تبریک خود را به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان، عید بندگی و جلوه ایثار و تعبد در برابر خالق یکتا را به جنابعالی و همکاران محترمتان صمیمانه تبریک می‌گویم.

امیدوارم این مناسبت فرخنده سبب وحدت مسلمانان سراسر جهان گردد و لطف و برکت خداوند متعال را برای همه ما به همراه داشته باشد.

با فرا رسیدن عید سعید قربان هنوز حملات گسترده رژیم اشغالگر صهیونیستی به مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه ادامه دارد که روزانه منجر به کشته شدن تعداد زیادی از غیرنظامیان به ویژه زنان و کودکان بی‌گناه و همچنین امدادگران و کادر درمان و پزشکی می‌گردد و آن رژیم غاصب از تحقق آتش‌بس و ارسال کمک‌های بشردوستانه برای آسیب‌دیدگان از درگیری‌ها ممانعت می‌نماید و خواهران و برادران عزیزمان همچنان به خاطر جنگ در این منطقه در رنج است.

باور دارم که با اتکاء به الطاف بیکران خداوند متعال، وحدت و همبستگی بیشتری در انجام تلاش بشردوستانه به نفع آسیب پذیرترین اقشار جامعه حاصل خواهد شد تا شاهد هیچ رنج و آلام بشری در سراسر جهان نباشیم.
از خداوند متعال برایتان آرامش و سعادت آرزو دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا