اخبار اجتماعی

برگزاری مراسم برائت از مشرکین در صحرای عرفات

خبرگزاری باشگاه خبرنگاران

مراسم برائت از مشرکین روز شنبه با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه و سرپرست زائران ایرانی، سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت، سفیر و سرکنسول کشورمان در ریاض و جده و نمایندگان بیوت مراجع عظام تقلید و حضور پرشور زائران ایرانی بیت الله الحرام در صحرای عرفات برگزار شد.

در این مراسم باشکوه که از ساعت ۹ صبح به وقت محلی (۰۹:۳۰ به وقت ایران) آغاز شد ابتدا آیاتی ازکلام الله مجید توسط قاری ممتاز بین المللی حاج مهدی عادلی تلاوت شد.

درشروع مراسم برائت از مشرکین، زائران کشورمان با سردادن شعار‌های الموت لامریکا و الموت لاسرائیل باردیگر جنایت‌های رژیم صهیونیستی را که با حمایت آمریکا علیه فلسطینیان صورت می‌گیرد، محکوم کردند.

لااله الاالله؛ آمریکا عدو الله، اسراییل عدو الله، یاایهاالمسلمون اتحدو اتحدو، برائه المسلمین؛ من عمل المشرکین، یا ایهاالمسلمون؛ غزه شده غرق خون، نصر من الله و فتح قریب؛ مرگ بر آمریکای مردم فریب و این سخن جاوید روح خداست؛ ام الفساد قرن ما آمریکاست، از جمله شعار‌هایی بود که زائران با مضمون وحدت و همبستگی و لزوم اتحاد و همبستگی مسلمانان برای مبارزه با ظلم و ستم علیه ملت مظلوم فلسطین سردادند.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت سخنرانی کرد و پیام حج مقام معظم رهبری توسط وی قرائت شد.

قرائت مناجات حضرت علی (ع) در مسجد کوفه از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

در ادامه این مراسم قطعنامه پایانی قرائت خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا