اخبار اجتماعی

انتخابات ترسیم کننده سرنوشت آینده کشور است

خبرگزاری مهر

به گزارش خبرگزاری مهر، سیّد مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد، در پیامی از مردم ایران اسلامی برای حضور در پای صندوق‌های رأی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

انتخابات ریاست جمهوری عرصه بزرگ مردم سالاری دینی و ترسیم کننده سرنوشت چهار سال آینده کشور عزیزمان ایران است که به برکت انقلاب اسلامی و به قیمت خون پاک شهدای گران‌سنگ و ارزشمندمان به امانت سپرده شده است.

این فرصت گرانقدر به آسانی به دست نیامده و وظیفه دینی و ملی هر شهروند ایرانی است که با حضور و مشارکت پرشور در انتخابات، حماسه دیگری آفریده و نقش تاریخی خود را به بهترین شکل ایفا کند.

باور داریم که حضور هر کدام از ما پای صندوق‌های رأی در جهت تقویت قدرت ملی و ساخت پایه‌های ایران قوی، مهم و مؤثر است و بی‌شک انتخاب اصلح که باید به مبانی این انقلاب و این نظام اعتقاد قلبی و واقعی داشته باشد، امر حیاتی و ضروری برای تداوم الگوی خدمت‌رسانی دولت سیزدهم به شمار می‌رود.

از ملت بزرگ ایران اسلامی دعوت می‌کنیم روز جمعه هشتم تیرماه با انتخاب آگاهانه، راه و رسم شهدای عزیز خدمت را زنده نگه داشته و مسیر شکوفایی ایران اسلامی را با رأی به نامزد اصلح، پرتلاش و خستگی‌ناپذیر، هموار کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا