اخبار اجتماعی

آغاز بهره‌برداری از ورودی جدید ایستگاه مترو تئاتر شهر؛ بزودی

خبرگزاری مهر

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن کاووسی فر مجری خط ۴ مترو تهران در خصوص زمان بهره‌برداری از ورودی دوم ایستگاه مترو تئاتر شهر گفت: ورودی شمال شرقی ایستگاه مترو تئاتر شهر، شامل یک گالری به طول ۳۵ متر، یک راه پله عادی و دو دستگاه پله برقی است که دومین مسیر ورود و خروج مسافران از محدوده زیرگذر چهارراه ولیعصر (عج) به حساب می‌آید. این پروژه در قالب کارهای باقیمانده فاز غربی خط ۴ در دستور کار قرار گرفت و پس از انجام عملیات سازه‌ای و نازک کاری، هم اکنون مرحله نصب پله‌های برقی را سپری می‌کند و بزودی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

مجری خط ۴ در مورد تأثیرات بهره برداری از ورودی دوم ایستگاه مترو تئاتر شهر گفت: با افتتاح این ورودی جدید، مسافران شبکه مترو، حق انتخاب بیشتری برای تعیین مسیر ورود و خروج از این ایستگاه پیدا کرده و جریان تردد در محدوده زیرگذر چهارراه ولیعصر (عج) نیز به نوبه خود سامان خواهد یافت.

در مورد سایر پروژه‌های در حال انجام خط ۴ متر تهران گفتنی است، پیگیری عملیات احداث ۲ ایستگاه باقی مانده بخش توسعه غربی این خط به همراه تکمیل ورودی‌های دوم و سوم ایستگاه علامه جعفری و همچنین راه‌اندازی ورودی دوم ایستگاه شادمان در کنار ساخت گالری ارتباطی خط ۲ به خط ۴، از دیگر اقدامات اجرایی این خط به حساب می‌آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا