اخبار اجتماعی

آخرین وضعیت پروژه شاخه غربی یادگار امام(ره)/ امسال ۲۵ تقاطع در تهران به بهره برداری می‌رسد

خبرگزاری باشگاه خبرنگاران

هادی حق‌بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: پروژه شاخه غربی پروژه یادگار امام(ره)  یکی از پیچیده‌ترین پروژه‌های مدیریت شهری است و عملیات اجرایی آن پیش از این آغاز شده بود که به دلیل پیچیدگی‌ها، وجود معارضین و تاسیسات زیرسطحی رها شد‌.

حق‌بین با بیان بخش زیادی از معارضین رفع و اقدامات گسترده‌ای انجام شد، اظهار کرد: این پروژه از جنوبی‌ترین نقطه بزرگراه یادگار امام در میدان جی آغاز می‌شود و با عبور از اراضی آموزش و پرورش، ارتش و وزارت دفاع به بلوار بهار، بزرگراه شهید برورجردی، بزرگراه آزادگان و آزادراه تهران- ساوه متصل می‌شود.

وی تاکید کرد: حجم قابل توجهی از کار در میدان جی صورت می‌گیرد و در جلسات برگزار شده با پلیس راهور طرح‌های ترافیکی نهایی شده و به محض اینکه انسداد ترافیکی صورت بگیرد اجرای آن آغاز خواهد شد. 

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه پنج هزار میلیارد تومان برای اجرا و هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان نیز برای رفع معارضین در نظر گرفته شده است گفت: در گام اول، میدان فتح، مسیر غرب به شمال از مسیر‌های اصلی است و ظرف دو تا سه ماه آینده به سرعت اجرایی خواهد شد و به دلیل پیش تنیدگی دهانه‌ها و تکنیک‌های اجرایی تا ۶ ماه آینده ترافیک به روی پل منتقل خواهد شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه اگر مشارکت شهروندان وجود نداشته باشد نمی‌توان اجرای طرح‌ها را پیش برد، گفت: امسال ۲۵ تقاطع به بهره‌برداری می‌رسد و هر ماه حداقل دو طرح عمرانی افتتاح خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا