اخبار سیاسی

پورمحمدی: برگ برنده انقلاب اسلامی، حضور و مشارکت مردم است

خبرگزاری مهر

به گزارشگر خبرنگار مهر، مصطفی پورمحمدی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز دوشنبه (۴ تیر ماه) در نشست دانشجویی دانشگاه تهران حاضر شد و گفت: نقش دانشگاهیان، دانشجویان و نخبگان در هر جامعه‌ای روشن است و در جامعه ما اهمیت زیادی دارد چرا که ما جامعه‌ای هستیم که هم پیشینه فرهنگی و تمدنی داریم هم جامعه نخبگی هستیم و انقلاب ما، انقلاب فکری و علمی و مقوله‌ای کاملاً انسانی است.

وی بیان کرد: طبیعی است نقش دانشجویان و دانشگاهیان و فرهیختگان و طلاب برجسته‌تر است. ما از ظرفیت خوب نخبگی، علمی و پژوهشی برخورداریم اما آیا آنچه در دانشگاه‌ها، حوزه‌ها و مدارس یافتیم و آموزش دیدیم، در عرصه زندگی خود آورده ایم یا نیاوردیم؟ این یک مسئله‌ای است که باید روی آن تأمل بکنیم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: مهم‌ترین مسئله‌ای که در انقلاب اسلامی اتفاق افتاده، حضور و مشارکت مردم است. برگ برنده انقلاب اسلامی، حضور و مشارکت مردم است. نقش مردم، نقش تعیین کننده ای است. نقطه قوت ما در عرصه جهانی حضور و مشارکت مردم است. مشارکت را به نحوی تلاش کنیم که به خوبی صورت بگیرد که توان ملی ما دیده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا