اخبار سیاسی

وزیر کشور: همه چیز برای یک انتخابات دیگر آماده است

وزیر کشور با بیان اینکه انتخابات اخیر در کمال امنیت و سلامت و با رقابت و مشارکت مردم برگزار شد، گفت: همه چیز برای برگزاری یک انتخابات دیگر در روز جمعه آماده است.

خبرگزاری تابناک

به گزارش تابناک به نقل از فارس، احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه، 13 تیر 1403) هیئت دولت، در جمع خبرنگاران، گفت: همه چیز برای برگزاری یک انتخابات دیگر آماده است.

وی افزود: انتخابات اخیر در کمال امنیت و سلامت و با رقابت و مشارکت مردم برگزار شد.

وزیر کشور ادامه اضافه کرد: خودِ ما بیش از همه و دستگاه‌ها بیش از همه مصرّ هستند که این اتفاق بیفتد و این را در نحوه انتخابات در مجلس خبرگان و هم در مجلس شورای اسلامی دیدیدم.

وحیدی افزود: این مسئله هم در دور اول ریاست‌جمهوری به‌خوبی نشان داده شد، اگر هم دوستان کسانی که این القا را کردند و این حرف‌ها را زدند و به دولت خودشان نگاه کردند و چنین برداشت‌هایی داشتند.

وی تأکید کرد: دولت آیت‌الله رئیسی، دولت اخلاق، انصاف و قانون است و چنین اتفاقی حتماً نخواهد افتاد و همچنین بحثی را در بعضی از ستادها مطرح می‌کنند که اگر مثلاً فلان‌کس رأی نیاورد، مفهومش تقلب است؛ این هم جز ترفندهایی است که دشمنان ما دنبال می‌کنند و خط از خارج از کشور است. 

وزیر کشور ادامه داد: نباید در واقع اجازه داد فضای خوب انتخابات که تا این مرحله به‌خوبی دنبال شده و یک فضای بسیار خوب و ارزشمندی بوده، با این گفته‌های نادرست خراب کنیم؛ البته ما به بعضی از ستادها گفته‌ایم که اگر هر موردی هست و گزارشی به آنها رسید که اگر تخلفی بود، بلافاصله گزارش دهند و وزارت کشور هم رسیدگی خواهد کرد.

وحیدی اضافه کرد: بنابراین از همه عزیزان در استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها، می‌خواهم که بدون توجه به این حرف‌های ناصحیح با شدت، همان فعالیت‌هایی که در راستای تحقق آرمان‌های نظام و تحقق پروژه‌ها و اهداف دولت شهید رئیسی است را پیگیری و دنبال کنند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: انتخابات هم با کمال صحت و سلامت کامل و صیانت از آرای رای دهندگان همان‌طور که در این دو سه مرحله محقق شد، انشا الله برگزار می‌شود و افتخاری دیگر بر افتخارات دولت آیت‌الله رئیسی بیفزاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا