اخبار سیاسی

وحیدی: انتخابات در نهایت سلامت و امنیت برگزار خواهد شد

وزیر کشور گفت: از همه مردم عزیز می‌خواهیم که در ساعات اولیه در شعب اخذ رای حضور یافته و به داوطلبانی که مد نظرشان است رای دهند. این اطمینان را می‌دهیم که انتخابات در نهایت سلامت و امنیت برگزارخواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، احمد وحیدی وزیر کشور صبح امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور گفت: انتخابات چهاردهمین ریاست جمهوری با بیش از  58 هزار شعبه در داخل و 344 شعبه در خارج از کشور آغاز شد.

 

وحیدی افزود: طبق قانون باید در 40 روز فرایند انتخابات برگزار می‌شد و این نشان دهنده استحکام و اصرار برای انجام کار است. انتخابات مظهر مردم سالاری دینی، مظهر اقتدار و شوکت برای مردم ایران است.

وی خاطرنشان کرد: به همین دلیل این انتخابات مسئله مهمی است و  از همه عزیزان  می‌خواهیم که در ساعات اولیه درشعب اخذ رای حضور یافته و به داوطلبانی که مد نظرشان است رای دهند. این اطمینان را می‌دهیم که انتخابات در نهایت سلامت و امنیت برگزارخواهد شد.

وزیر کشور تصریح کرد: امیدواریم خاطره خوش  انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان که با حضور پرشور  مردم شکل گرفت تکرار شود. از همگان انتظار داریم شرایط قانونی را رعایت کنند. امروز مجوز تبلیغات نداریم و از همه انتظار داریم این موضوع را رعایت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا