اخبار سیاسی

من عاشق ایرانم / رئیسی فرصت مبارزه با فساد را پیدا نکرد / چرا موتلفه اسلامی به حاشیه رفت؟

سید مصطفی میرسلیم مهندس است و سعی می کند سیاست را هم مهندسی وار و با ذهن ریاضی و منظم خود بفهمد، با مصطفی میرسلیم درباره انتخابات ریاست جمهوری زودهنگام اما بسیار حساس چهاردهم گفتگو کرده ایم.

خبرگزاری تابناک

سید مصطفی میرسلیم از معدود سیاستمدارانی بود و هست کاز ابتدای انقلاب، شمایل مخصوص خود را دارد، سبیل هایش را می زند و به جای کت و شلوار که آن را غربی و وارداتی می داند، تن پوشی ابتکاری و خاص خود را دارد.

میرسلیم در دهه شصت تا پشت درب پاستور رفت؛ برای پست نخست وزیری، اما قسمت این سید محافظه کار و اصولگرای فرنگ درس خوانده که فرانسه را به خوبی فارسی صحبت می کند، این بود  که بعد از ناکامی در نخست وزیر شدن، مشاغل مختلف صنعتی و سیاسی و ورزشی را در چهل سال اخیر تجربه کند، از فدراسیون غریق نجات تا طراحی موتورهای درون سوز، میرسلیم اما در 1396 تصمیم گرفت بخت خود و موتفه اسلامی (حزب متبوع اش) را در انتخابات ریاست جمهوری بسجند که البته توفیقی نداشت.

میرسلیم مهندس است و سعی می کند سیاست را هم مهندسی وار و با ذهن ریاضی و منظم خود بفهمد، با مصطفی میرسلیم درباره انتخابات ریاست جمهوری زودهنگام اما بسیار حساس چهاردهم گفتگو کرده ایم.

ویدیوی گفتگوی تابناک با میرسلیم را از نظر می گذرانید:

تعداد بازدید : 281 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا