اخبار سیاسی

رسیدگی به اقتصاد و فرهنگ از اولویت‌های مجلس دوازدهم است

خبرگزاری باشگاه خبرنگاران

کامران غضنفری نماینده مردم تهران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران درباره اولویت مجلس دوازدهم اظهار کرد:  اولویت مجلس دوازدهم ۲ بعد مهم دارد و یکی مسائل اقتصادی و معیشتی مردم و مسائل اقتصادی اولویت دار کشور و دوم برخی مسائل فرهنگی است؛ که مسائل فرهنگی در جای خود اهمیت زیادی دارد.

وی ادامه داد:  یکی از مسائل فرهنگی مهم که بعد اقتصادی، امنیتی و هم فرهنگی و سیاسی دارد موضوع ساماندهی فضای مجازی است.

وی افزود: ۲ سال قبل در مجلس یازدهم جمعی از نمایندگان طرحی را تهیه کردند برای ساماندهی فضای مجازی؛ که متاسفانه زمانی که اقدامات نهایی این طرح در حال اجرایی شدن بود، برخی از دوستان این طرح را از دستور خارج کردند.

غضنفری گفت:یکی از مطالبات اصلی مقام معظم رهبری از مجلس یازدهم همین طرح ساماندهی فضای مجازی بود که مشکلاتی را در جهت اجرایی شدن آن دیدیم.

نماینده مردم تهران ادامه داد: رهبری با تاکید از مجلس یازدهم خواسته بودند که این طرح را در اولویت کوتاه مدت خود قرار دهند،   اما دوستان در مجلس چنین کاری نکردند و هیچ طرحی برای اجرای دستور رهبری ارائه ندادند، بلکه طرح ارائه شده را هم از دستور کار مجلس خارج کردند.   در آخر هم آنقدر این طرح تاخیر افتاد که در روز آخر کاری مجلس در اولویت های آخر بود و عملا این موضوع انجام نشد.

وی افزود: در صورتی که مصوبه نهایی این طرح ۵ دقیقه بیشتر در مجلس کار نداشت و دوستان نگذاشتند در دستور کار باشد و حال آن که یکی از مطالبات اصلی رهبری از مجلس یازدهم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا