اخبار سیاسی

جامعه باید جرات نقد داشته باشد

خبرگزاری باشگاه خبرنگاران

مصطفی پورمحمدی در جمع دانشجویان دانشگاه تهران اظهار کرد: در آستانه عید سعید غدیر هستیم که عید بلوغ انسان و رشد و تعالی جامعه انسانی در هماهنگی بین مردم و رهبری است.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: امیدوارم همه ما به کمال و بلوغ فکری برسیم. خوشبختانه جمهوری اسلامی بر اساس گفتمان شکل گرفته و دستاورد‌های زیادی داشته است.

وی ادامه داد: حضورم در این محیط‌ها و دیدار با دانشجویان را بسیار مغتنم می‌دانم و در بسیاری از دانشگاه‌های کشور حضور داشته و به سوالات آنان را پاسخ داده ام. جامعه باید جرات نقد داشته باشد و بتواند دیدگاه خود را به راحتی بیان کند.

پورمحمدی گفت: نقش دانشجویان و نخبگان در جامعه روشن است. ما جامعه نخبگانی هستیم و انقلاب ما فکری و دارای مقوله کاملا انسانی است. مسائل ذهنی، فکری و عاطفی اساس زندگی انسان است و طبیعتاً نقش فرهیختگان بسیار برجسته است.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: ما از ظرفیت خوب نخبگی علمی و پژوهشی برخورداریم. اما آنچه آموخته‌ایم را در عرصه زندگی خود وارد کرده‌ایم؟ مهمترین مساله در انقلاب اسلامی مشارکت مردم است و این برگ برنده نظام است.

پورمحمدی گفت: نقش طیف‌های مختلف مردم تعیین کننده است و امام راحل و رهبر انقلاب این امر را بسیار مهم تلقی کرده اند. اگر دشمنان از تعرض به ایران پروا دارند به خاطر حضور مردم و مشارکت آنها در عرصه‌های مختلف و برهه‌های مهم است.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: رهبر انقلاب به مشارکت بالا اهتمام دارند و باید تلاش کنیم که با حضور حداکثری توان ما بیش از پیش نمود پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا