اخبار سیاسی

ادامه واکنش ها به شنیده شدن صدای انفجار در تبریز و اصفهان /ایزدی: جنگ روانی اسرائیل است

خبرگزاری خبرآنلاین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فواد ایزدی، کارشناس مسائل بین‌الملل با بیان اینکه کشورمان با یک جنگ ترکیبی کشور مواجه است، اظهار داشت: یکی از ابزارهای دشمن جنگ‌های ترکیبی در بخش رسانه و عملیات روانی است؛ بخش رسانه‌ای دشمن از دقایق حمله ایران به اسرائیل شروع شده است و همچنان ادامه دارد.

بنابر گزارش دفاع پرس، ایزدی با تاکید بر اینکه در اصفهان چند ریز پرنده مورد هدف قرار گرفته است، گفت: دشمن با بهره‌گیری از رسانه در این رخداد بزرگنمایی می‌کنند و در مقابل عملیات وعده صادق را کوچک‌ جلوه می‌دهد.

این‌ کارشناس مسائل بین‌الملل با اشاره به سخنان وزیر امور داخلی اسرائیل و ویدئویی که در حال پخش است، افزود: پایگاه نیروی هوایی اسرائیل به بدترین شکل صدمه دیده است اما ادعا دارند که هیچ خسارتی ایجاد نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که باتوجه به تظاهرات مردم ایران پس از نماز جمعه آیا رخداد امروز صبح حضور آن‌ها را تحت تاثیر قرار خواهد داد، خاطرنشان کرد: در دو هفته گذشته ایران در صدر اخبار جهان‌ بوده است و یکی از دلایل هجمه‌های خبری تحت تاثیر قرار دادن این تظاهرات است اما مردم ایران همواره در میدان بودند و این عملیات روانی برای آن‌ها معنی ندارد برخلاف صهیونیست‌ها چراکه مردم ایران‌ تجربه هشت سال دفاع مقدس را دارند.

ایزدی گفت: مسیر جمهوری اسلامی ایران‌ مسیر صحیحی است و عملیات روانی دشمن‌ نیز با هوشیاری و هوشمندی خنثی خواهد شد.

این کارشناس مسائل بین‌الملل با بیان اینکه امروز اعلام‌ می‌کنند ۹۹ درصد موشک‌های ایران مورد هدف قرار گرفته است، افزود: سخنان وزیر امور داخلی اسرائیل نشان می‌دهد که این ادعاها کذب است و عملیات وعده صادق مخرب بوده و آن‌ها با جنگ روانی به دنبال کوچک‌نمایی هستند.

وی گفت: آمریکا از ابتدا میداندار صحنه است و ارتباط آن‌ها با اسرائیل در حوزه نظامی، رسانه‌ای و تبلیغانی است و کاملا هماهنگ هستند؛ همه دیدیم که شب گذشته آمریکا قطعنامه به رسمیت شناختن فلسطین را وتو کرد و انگلیس و سوئیس در این خصوص رای ممتنع دادند.

این‌ کارشناس مسائل بین‌الملل افزود: همه دنیا به دلیل جنایات اسرائیل در غزه از حمله تنبیهی وعده صادق خوشحال شدند و عدد ۹۹ درصد قبل از اینکه این عملیات آغاز شود توسط آمریکا و اسرائیل طراحی شده است.

وی افزود: به دلیل عملیات وعده صادق و وتو قطعنامه به رسمیت شناختن فلسطین یک فشار رسانه‌ای گسترده‌ای روی آمریکا وجود دارد و آن‌ها با ایجاد عملیات روانی به دنبال کاهش این فشارها هستند.

27215

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا