اخبار بین الملل

زمان پایان دادن به حملات اسرائیل به غزه فرا رسیده است

خبرگزاری باشگاه خبرنگاران

 دنیس فرانسیس رئیس کنونی مجمع عمومی (هفتاد و هشتمین دوره مجمع عمومی) سازمان ملل در واکنش به تحولات غزه با بیان اینکه اکنون زمان پایان دادن به حملات رژیم صهیونیستی به این باریکه فرا رسیده است، تاکید کرد: دیگر این وضعیت باید متوقف شود.

به گزارش بامداد شنبه خبرگزاری آناتولی، رئیس مجمع عمومی سازمان ملل متحد در محکومیت حملات و کشتار مداوم رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: دیگر این وضعیت بس است.

فرانسیس با بیان اینکه تاکنون بسیاری از غیرنظامیان در غزه جان خود را از دست داده‌اند، اظهار کرد: در حالی زنان و کودکان بسیار زیادی در جریان تجاوز‌های ارتش (رژیم) اسرائیل به غزه کشته شده‌اند که بدون شک امکان جلوگیری از این کشتار وجود داشت.

رئیس مجمع عمومی سازمان ملل در ادامه با اشاره به اینکه این وضعیت قطعا قابل پیشگیری است، خاطرنشان کرد: برقراری آتش‌بس در غزه از جمله مهمترین موضوعاتی است که امیدواریم به نوعی منجر به یک فرایند سیاسی شود که می‌تواند و باید به اتخاذ راه‌حل دو دولتی منجر شود، زیرا این چرخه خونریزی و ویرانی پایدار نیست.

وی همچنین با تاکید براینکه تداوم خشونت در غزه باعث نفرت، ویرانی، درد و رنج بیشتر خواهد شد، تصریح کرد: اکنون باید از رسیدن کمک‌های بشردوستانه به مردم غزه اطمینان حاصل کرد و از آنها حمایت کرد تا خانه و زندگی خود را بازسازی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا