اخبار بین الملل

درگیری شدید نیروهای مقاومت با صهیونیست‌ها در شرق رفح+ فیلم

خبرگزاری مهر

به گزارش خبرگزاری مهر، با وجود تداوم تظاهرات مردمی در نقاط مختلف جهان علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه و افزایش درخواست‌ها برای توقف جنگ و نسل‌کشی مردم فلسطین، نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی با چراغ سبز آمریکا حملات خود در شرق شهر رفح، محل اصلی اسکان آوارگان، را تشدید کرده‌اند.

صهیونیست‌ها منازل مسکونی در رفح را منفجر می‌کنند

شبکه الجزیره اعلام کرد که نیروهای اسرائیلی بامداد امروز جمعه ساختمان‌هایی را در رفح منفجر کردند و مناطق مختلف غزه نیز با شلیک توپخانه هدف قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار الجزیره نیروهای اسرائیلی در حال انجام عملیات برای منفجر کردن ساختمان ها در شرق شهر رفح هستند. همچنین با گلوله‌باران شدید محله صبرا و زیتون شهر غزه را نیز هدف قرار گرفت.

درگیری شدید مقاومت با صهیونیست‌ها

وب‌سایت شبکه الجزیره اعلام کرد که نیروهای اسرائیلی در حال انجام عملیات در چندین منطقه از شهر رفح هستند، در حالی که گزارش ها حاکی از درگیری شدید بین گروه های مسلح فلسطینی و ارتش اسرائیل در شرق این شهر است.

به نوشته الجزیره تصاویر ویدئویی به اشتراک گذاشته شده در شبکه های اجتماعی بمباران و انفجار شدید مناطق مسکونی را نشان می‌دهد، در حالی که صدای تیراندازی و انفجارهای سنگین مسلسل در همان نزدیکی شنیده می شود؛ وضعیتی که می‌توان آن را «شب آتش» در رفح توصیف می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا