اخبار بین الملل

حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به ایلات

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که با پهپاد یک «هدف حیاتی» را در «ام‌الرشراش» (ایلات) مورد هدف قرار داده است.

خبرگزاری تسنیم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی عراق بامداد امروز (چهارشنبه) یک هدف حیاتی در بندر ایلات واقع در جنوب فلسطین اشغالی را مورد هدف قرار داده است.

در این راستا رسانه‌های اسرائیلی بامداد امروز از فعال‌شدن آژیر هشدار در پی نفوذ هواپیمای ناشناس به حریم هوایی بندر «ایلات» خبر داده بودند.

رادیو ارتش اسرائیل نیز اعلام کرد که برای اولین بار در 3 هفته گذشته، آژیرهای هشدار در ایلات بر اثر ورود پهپاد به حریم هوایی این منطقه به صدا در آمده است.

مقاومت اسلامی عراق نیز در اطلاعیه خود تأکید کرد که تا زمانی که جنگ و محاصره غزه ادامه دارد، به حملات خود علیه مواضع رژیم اشغالگر ادامه خواهد داد. مقاومت اسلامی عراق شامگاه دوشنبه نیز اعلام کرد که هدفی نظامی را در بندر حیفا واقع در شمال فلسطین اشغالی هدف حمله پهپادی قرار داده است.

طی هفته اخیر، بنادر اشغالی ایلات و حیفا و نیز اهدافی در جولان اشغالی هدف حملات پهپادی مستقل مقاومت عراق یا مشترکا با ارتش یمن قرار گرفته است. این حملات باعث شده است که رژیم اسرائیل از ناحیه دریایی تقریبا با محاصره‌ بی‌سابقه‌ای مواجه شود که تبعات اقتصادی قابل توجهی برای اشغالگران داشته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا