اخبار بین الملل

حمله مجدد اشغالگران صهیونیست به کرانه باختری

خبرگزاری مهر

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه المیادین گزارش داد که عناصر متجاوز به محله الارسال در شهر البیره واقع در رام الله حمله کردند.

منطقه الرام واقع در شمال قدس اشغالی نیز بامداد امروز شاهد حمله عناصر صهیونیست بوده است. اشغالگران در این حمله‌ها به کرانه باختری علاوه بر یورش به خانه‌های فلسطینی‌ها و تفتیش وحشیانه این خانه‌ها اقدام به تیراندازی به سمت شهروندان و بازداشت بی دلیل جوانان فلسطینی می‌کنند.

منطقه بیت سیرا واقع در غرب رام الله نیز جزو منطقه‌هایی بود که نظامیان صهیونیست به آنها حمله کردند.

این عناصر متجاوز بعد از یورش به محله خله العامود در شهر نابلس چند جوان فلسطینی را بازداشت کردند. آنها در نزدیکی دیوار حائل در منطقه جنوبی شهر قلقیلیه نیز مستقر شدند.

این در حالی است که نظامیان صهیونیست روز گذشته در شکستی مفتضحانه مجبور شدند بعد از سه روز محاصره اردوگاه نور شمس از این منطقه عقب نشینی کنند.

در این حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه نور شمس در شهر طولکرم کرانه باختری دست‌کم ۱۴ فلسطینی شهید و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.‌

اشغالگران صهیونیست پس از حمله ۳ روزه به اردوگاه نور شمس و ارتکاب جنایات وحشیانه در حق ساکنان آن، روز گذشته از این اردوگاه عقب نشینی کردند.

همچنین گردان‌های قسام با انتشار بیانیه‌ای از درگیری شدید رزمندگانش با نیروهای رژیم صهیونیستی که به اردوگاه نور شمس حمله و آن را محاصره کرده بودند خبر دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا