اخبار بین الملل

تشدید اختلافات در تیم انتخاباتی بایدن

خبرگزاری باشگاه خبرنگاران

خبرگزاری آکسیوس به نقل از منابع مطلع گزارش داد که اختلافات بین دستیاران و مشاوران کمپین انتخاباتی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به دلیل موضع در مورد مناقشه رژیم صهیونیستی و فلسطین در حال افزایش است.

این منابع تایید کردند که برخی از اعضای تیم بایدن معتقدند که کاخ سفید حمله غیراخلاقی به فلسطینی‌ها را تایید می‌کند، در حالی که برخی دیگر مدعی هستند که بایدن با دفاع از رژیم صهیونیستی در برابر مبارزان مقاومت اخلاق‌مدار رفتار می‌کند.  

این منابع خاطرنشان کردند که اختلافات درون کمیته ملی دموکرات ها، که بایدن در کمپین انتخاب مجدد خود بر آن تکیه می‌کند، «منعکس کننده اختلافات ریشه‌ای و جدی سیاسی میان دموکرات ها» بر سر درگیری در خاورمیانه است. گروه بزرگتر از صهیونیست‌ها حمایت می‌کند در حالی که اعضای جوان کمیته از فلسطینی‌ها حمایت می‌کنند.

این منابع تایید کردند که یکی از کارمندان کمیته ملی دموکرات حتی به دلیل موضع بایدن در حمایت از رژیم صهیونیستی در حال بررسی استعفاست اما این همه ماجرا نیست، دعوا به داخل دولت آمریکا نیز نفوذ کرده است. یکی از مقامات برجسته وزارت خارجه استعفا کرده و مقامات امنیت ملی میزبان جلسات استماع کارمندان بوده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا