اخبار بین الملل

اعلام همبستگی جهانی با مردم غزه

خبرگزاری مهر

به گزارش خبرگزاری مهر، امروز دوشنبه دنیا شاهد اعتصابی سراسری خواهد بود که فعالان اجتماعی و حقوقدانان و اصحاب رسانه در تمام جهان در اعلام همبستگی با نوار غزه و محکوم کردن تجاوز رژیم صهیونیستی و رد مواضع واشنگتن در وتوی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد برگزار می‌کنند.

احتمال می‌رود فروشگاه‌ها و دانشگاه‌ها و مدارس در نتیجه این اعتصاب سراسری تعطیل شوند. جزئیات درخواست‌های مطرح شده بر اساس این اعتصاب عمومی نشان می‌دهد که شرکت کنندگان در آن از خودروهای شخصی استفاده نخواهند کرد و از برخی فعالیت‌های اجتماعی نظیر خرید و استفاده از کارت‌های اعتباری خودداری خواهند نمود.

هدف از راه‌اندازی این کمپین افزایش فشار بر دولت‌های حامی اسرائیل جهت توقف جنگ در غزه است که تاکنون به شهادت بیش از ۱۸ هزار فلسطینی منجر شده است.

سازماندهی کنندگان این کمپین که فعالان و جمعیت‌های مخالف اسرائیل و حامیان غزه هستند، فلج کردن اوضاع اقتصادی در کشورهای مختلف حامی تل آویو را هدف این اعتصاب عنوان کرده‌اند.

قرار است این اعلام همبستگی به اهرم فشاری بر دولت‌های مختلف بی‌تفاوت یا حامی تل آویو تبدیل شود و آنها را به تحرک جدی برای توقف جنایت‌های رژیم صهیونیستی و نسل‌کشی مستمر این رژیم طی بیش از دو ماه گذشته در غزه مجبور کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا