اخبار اقتصادی

یورو 2024 آغاز شد؛ آلمان و اسکاتلند در افتتاحیه

تجارت نیوز

رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 از امشب و با دیدار دو تیم آلمان و اسکاتلند رسما آغاز خواهد شد تا علاقه‌مندان به فوتبال در سراسر دنیا یک ماه جذاب و پر از دیدارهای تماشایی و هیجان‌انگیز را در پیش داشته باشند.

به گزارش تجارت‌نیوز، تیم‌های قدرتمندی مانند انگلیس، اسپانیا، پرتغال و فرانسه هم در بین مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی قرار دارند و شاهد رقابتی نزدیک برای به دست آوردن این جام از سوی آنها خواهیم بود. 

لوکا مودریچ که اخیرا با پیراهن رئال مادرید فاتح چمپیونزلیگ شده ‌می‌گوید می‌خواهد یک جام دیگر هم به دست بیاورد: جام قهرمانی ‌یورو 2024 با پیراهن تیم ملی کشورش کرواسی. ‌

مودریچ که در نشست خبری پیش از بازی فردا مقابل اسپانیا شرکت ‌کرد بود گفت بدون شک کرواسی سخت‌ترین گروه را دارد. او گفت با ‌وجود احترامی که برای اسپانیا قائل است می‌خواهد جام را خوب آغاز ‌کرده و در نهایت با کرواسی به قهرمانی برسد. 

سرمربی تیم ملی کرواسی، زلاتکو دالیچ، در ‌آستانه بازی فردای تیمش در یورو 2024 مقابل اسپانیا با خوش‌بینی ‌صحبت کرد و گفت کرواسی خودش را مدعی می‌بیند و یکی از ‌سرسخت‌ترین تیم‌های این تورنمنت است.‌

دالیچ گفت نقطه قوت کرواسی اتحاد درون‌تیمی است. او گفت ‌تیمش تفاوت چندانی با کرواسی جام جهانی قطر ندارد و از سال 2016 ‌بارها نشان داده که یکی از بهترین تیم‌های فوتبال دنیا است.

 

منبع :

ورزش 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا