اخبار اقتصادی

کد تخفیف اسنپ مارکت روزانه؛ از خرید قسطی تا ارسال رایگان

تجارت نیوز

در این مقاله به شما راهکار­هایی را برای دریافت کد تخفیف رایگان فروشگاه‌های اینترنتی و خرید مقرون به صرفه تر از سوپر مارکت‌های آنلاین ارائه می­دهیم. سفارش مایحتاج روزانه با کد تخفیف به جای خرید حضوری آن‌ها با قیمت‌های بالا، مخارج زندگی شما را کاهی می‌دهد.

اقلام سوپر مارکتی، کالا‌های اساسی مورد نیاز ما و محصولاتی هستند که نمی‌توان آن‌ها را از سبد خرید حذف کرد. مواد غذایی ضروری مانند برنج، گوشت، لبنیات، حبوبات، شکر و در کنار آن تنقلات و خوراکی‌های مختلف دیگر به علاوه محصولات بهداشتی از جمله کالاهایی هستند که باید به صورت روزانه از سوپر مارکت‌ها تهیه کنیم. حالا تصور کنید که بتوان این محصولات را با قیمت‌های کم تری خریدای کرد. بدیهی است که با توجه به مصرف بالای این اقلام، خرید آن‌ها با تخفیف می­تواند هزینه‌های روزانه زندگی را به طرز قابل توجهی کاهش دهد. در این مقاله به شما راهکار­هایی را برای دریافت کد تخفیف رایگان فروشگاه‌های اینترنتی و خرید مقرون به صرفه تر از سوپر مارکت‌های آنلاین ارائه می­دهیم. سفارش مایحتاج روزانه با کد تخفیف به جای خرید حضوری آن‌ها با قیمت‌های بالا، مخارج زندگی شما را کاهی می‌دهد.

سوپر مارکت‌های آنلاین، سریع و ارزان

همانطور که می‌دانید در خرید‌های اینترنتی می‌توان تنوع بسیار زیادی از محصولات را تنها در یک سایت یا اپلیکیشن مشاهده کرده و آن‌ها را سفارش داد. این تنوع بالا، قدرت انتخاب شما به عنوان خریدار را بیشتر می‌کند. در سوپر مارکت‌های آنلاین نیز شما می‌توانید محصول مورد نیاز خود را در برند‌ها و مدل‌های مختلف بینید، مقایسه کنید و بهترین گزینه با بیشترین تخفیف را انتخاب کنید. همچنین، برای خرید یک کالای کوچک، مجبور نیستید از منزل خارج شوید. به طور کلی، خرید‌های آنلاین سوپر مارکتی بسیار سریع تر و راحت تر هستند. علاوه بر این، فروشگاه‌های آنلاین معمولاً تخفیف‌های متنوعی برای خریداران خود در نظر می­گیرند که باعث می‌شود خریدی اقتصادی را تجربه کنید. تلفیق تکنولوژی روز با تلاش برای رفع نیازهای دائمی افراد، سبب پیدایش این سوپری‌ها و محبوبیت آن‌ها شده است.

اسنپ مارکت و تخفیفات جذاب برای خرید ارزان تر

در نتیجه همکاری سوپر اپلیکیشن اسنپ و مجموعه فروشگاه‌های ‌هایپر استار، امکان خرید آنلاین از این فروشگاه‌های زنجیره ای در قالب اپلیکیشن اسنپ مارکت فراهم شده است. شهروندان شهر‌های تهران، کرج، اصفهان، مشهد، شیراز، قم، لواسان و ارومیه هم اکنون می‌توانند با مراجعه به پلتفرم اسنپ مارکت کلیه اقلام سوپر مارکتی و زود مصرف مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی از نزدیک ترین شعبه ‌هایپراستار به محل زندگی خود تهیه کنند. لازم به ذکر است که این مجموعه در کنار تمام مزیت‌های خرید آنلاین خدماتی برای خرید ارزان تر نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کد تخفیف اسنپ مارکت، امکان خرید قسطی با اسنپ پی و ارسال رایگان از جمله این خدمات هستند که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

کد‌های تخفیف متنوع

یکی از ساده ترین و جذاب ترین راه‌ها برای خرید ارزان تر از این پلتفرم استفاده از کد‌های تخفیف است. این کد‌ها را می‌توانید به سادگی در سایت‌های معتبر فعال در این حوزه پیدا کرده و مورد استفاده قرار دهید. کد تخفیف اسنپ مارکت ممکن است برای کاربرد‌های مختلفی تعریف شده باشد و هنگام دریافت کد باید به این نکته توجه کنید. به طور مثال، کد تخفیف خرید اول، حراج روزانه، محصولات خاص، برند‌های ویژه و.. از جمله کد‌های قابل استفاده هستند. در جدول زیر می‌توانید برخی از پرکاربرد ترین کد تخفیف‌های اسنپ مارکت برای خریدی لذت بخش تر را مشاهده کنید.

خرید اقساطی خواربار بدون کارمزد

اسنپ مارکت در جهت رفاه حال مشتریان خود و فراهم کردن فرصت خرید برای همه اقشار جامعه امکان خرید به صورت اقساطی را برای کاربران این اپلیکیشن فراهم کرده است. در واقع شما محصولات و اقلام مورد نیاز و مصرفی خود را خریداری کرده و هزینه آن را در چند قسط می‌پردازید. این قابلیت به ویژه برای افرادی که خریدهای سوپرمارکتی خود را ماهانه انجام می‌دهند، مناسب است. در خرید اقساطی سوپرمارکت‌ها، پس از انتخاب محصولات مورد نیاز خود و در قسمت واریز هزینه باید گزینه پرداخت اقساطی با اسنپ پی را انتخاب کنید. پس از آن، مبلغ خرید شما به 4 قسط تقسیم می‌شود که باید قسط اول را همان موقع و سه قسط بعدی را در سه ماه بعدی پرداخت کنید. توجه داشته باشید که برای خرید اقساطی از اسنپ مارکت نیاز به ضامن ندارید و کارمزدی نیز پرداخت نخواهید کرد. تنها نکته ای که باید رعایت کنید این است که حداقل سفارش شما باید 1 میلیون تومان باشد.

ارسال رایگان اسنپ مارکت

یکی از مشکلاتی که معمولاً افراد با خرید آنلاین دارند، هزینه ارسال سفارشات است. در اسنپ مارکت نحوه محاسبه هزینه ارسال به فاصله شما تا فروشگاه مد نظر بستگی دارد. با این حال، یک حداقل مقدار خرید برای ارسال رایگان نیز مشخص شده است. یعنی اگر مبلغ خرید شما از مقدار تعیین شده بیشتر شود دیگر نیازی به پرداخت هزینه ارسال نیست. همچنین استفاده از کد تخفیف اسنپ مارکت ارسال رایگان نیز می‌تواند حمل و نقل سفارشات شما را مجانی کند.

دیجی کالا جت، تجربه ی جدید از خرید اینترنتی

دیجی کالا جت سوپرمارکت آنلاینی است که با هدف بر طرف کردن نیاز‌های ضروری کاربران در کوتاه ترین زمان ممکن ایجاد شده است. این مجموعه ابتدا فعالیت خود را برای سفارش محصول از سوپر مارکت‌های مختلف آغاز کرد؛ اما امروزه امکان خرید از فروشگاه‌های مختلف مانند نانوایی، میوه فروشی، پروئینی، کافی شاپ، پت شاپ و فروشگاه‌های آرایشی و بهداشتی در این اپلیکیشن فراهم شده است. تنوع بالای محصولات، ارسال سریع، خرید آسان و تخفیف‌های هیجان انگیز از جمله ویژگی‌های ممتاز و منحصر به فرد دیجی کالاجت است. البته این سرویس در حال حاضر تنها در استان‌های تهران، شیراز، اصفهان، قم و مشهد در دسترس است و به زودی برای ساکنین سایر شهر‌ها نیز قابل استفاده خواهد بود.

کد تخفیف دیجی کالا جت برای همه کاربران

کد تخفیف دیجی جت بدون شک یکی از بهترین روش‌های موجود برای خرید مقرون به صرفه از این سوپر مارکت است. کد‌های تخفیف دیجی کالا جت برای کاربردهای مختلف در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و شما می‌توانید با توجه به شرایط و نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهید. به طور مثال، کد تخفیف خرید اول دیجی کالا جت مخصوص کسانی است که برای اولین بار از این مجموعه خرید می‌کنند. همچنین، کد‌های تخفیف برای خرید محولات خاص مثلا لبنیات یا سفارش از قنادی‌ها نیز نوع دیگری از این تخفیفات هستند. در جدول زیر می‌توانید محبوب ترین کد‌های تخفیف خرید از دیجی کالا جت را مشاهده کنید.

106

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا