اخبار اقتصادی

ساخت لوازم تزییناتی با دستگاه‌ برش لیزر

تجارت نیوز

استفاده از این دستگاه برای برش مواد مختلف باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه شده است. می‌توان گفت که ظهور آن‌ها انقلابی بزرگ در صنعت به وجود آورده است و کسب و کار با دستگاه برش لیزر بسیار مورد استقبال قرارگرفته است.

دستگاه برش لیزر امروزه تبدیل به یکی از پرکاربردترین وسایل و ماشین‌آلات صنعتی است به‌طوری‌که از هر ۶ صنعت ۴ تای آن نیاز به دستگاه برش لیزر دارند. دستگاه‌های برش لیزر برای شروع صنایع مختلف بسیار کارآمد هستند از طرفی هم این دستگاه‌ها می‌توانند صنعت پررونق و پردرآمدی را ایجاد کنند.

مزایای ساخت لوازم تزیینی با دستگاه برش لیزر

  • ساخت یک محصول استاندارد با قابلیت سفارش سازی
  • مقرون‌به‌صرفه بودن
  • دستگاهی که تقریباً برای همه موارد می‌توان از آن استفاده کرد
  • سرعت و دقت بسیار بالا شده با آخرین فناوری‌ها
  • کمترین نیاز به هزینه‌های تعمیر و نگهداری
  • برش دقیق و برش پیچیده‌ترین طراحی‌ها

ما برای ساخت لوازم تزییناتی زیادی می‌توانیم از این دستگاه‌ها استفاده کنیم.

چند ایده برای ساخت لوازم تزییناتی چوبی با دستگاه برش لیزر

ساعت‌های چوبی

این ساعت‌ها اکسسوری‌های عالی برای هر اتاق هستند، می‌توانند با طرح‌های حیوانات، طرح‌های مدرن، طرح‌های طبیعت ساخته شوند. با استفاده از این دستگاه ما محدودیتی برای اجرای هیچ طرحی نخواهیم داشت. کل اجزا ساعت را می‌توان از چوب یا تخته سه لایه درست کرد و حس مدرن بودن، طبیعی بودن و روستایی لذت بخشی به آن بخشید.

می‌توان روی این ساعت نوشته‌های تبلیغاتی حکاکی کرد و به‌عنوان یک اکسسوری تبلیغاتی در اختیار مشتریان قرار داد.

پایه‌های لپ‌تاپ چوبی قابل تنظیم

این پایه‌های چوبی قابل تنظیم برش لیزری، وسیله‌ای عالی برای هر فضای کاری هستند. از چوب جامد ساخته می‌شوند و حس طبیعی و زیبایی را به دفتر کار ما خواهند بخشید. قسمت بالای پایه پیچیده با یک برش لیزری برش داده شده تا یک صفحه لپ‌تاپ قابل تنظیم ایجاد شود که می‌توان آن را به‌راحتی تنظیم کرد تا متناسب با اندازه‌های مختلف لپ‌تاپ باشد. لپ‌تاپ‌های شما را ایمن نگه داشته و درعین‌حال سبکی را به هر فضای کاری ارائه می‌دهد.

جعبه‌های نوری

با استفاده از برنامه‌های طراحی مختلف، می‌توان جعبه‌های بسیار زیبایی طراحی کرد و با قرار دادن یک منبع نوری در داخل آن فضای بسیار زیبا و برای خانه مهیا کرد. این جعبه‌ها به‌راحتی مونتاژ می‌شوند و یک افزودنی عالی برای هر خانه‌ای هستند که حس گرما و آرامش را به آن خانه خواهند بخشید.

15

تزیین دیوارهای خانه با قطعات برش لیزری

با استفاده از دستگاه‌های برش لیزر می‌توان نقاشی‌هایی را طراحی کرد و آن‌ها را در دکوراسیون منزل استفاده کرد چون این موارد با تخته‌های سه لایه و باکیفیت بالا ساخته می‌شوند در برابر محو شدن، سایش مقاومت می‌کنند و می‌توان آن‌ها را به یک دکوراسیون ماندگار برای خانه نام برد. این طراحی با جزئیات چشمگیر پیچیده و رنگ‌های متفاوتی که می‌توان روی آن پیاده کرد مطمئناً ظاهری مدرن را به هر فضایی می‌بخشد.

آویز جواهرات چوبی

این آویزهای جواهرات چوبی برش لیزری بهترین راه برای نگهداری و نمایش تمام جواهرات مورد علاقه شماست. طراحی ساده و درعین‌حال شیک آن از یک تخته سه لایه محکم و بادوام ساخته شده و با برش لیزر برای اطمینان از پرداخت دقیق و زیبا برش بریده شده است.

برش‌های طراحی شده برای آویزان کردن گردنبند، گوشواره و سایر جواهرات عالی هستند این آویز دارای یک پایه برای ایستادن روی میز است. این آویز جواهرات برای اضافه کردن به هر سبک اتاق خواب یا اتاق رختکن مناسب است.

تخته‌های محاسبات چوبی

این تخته محاسباتی‌های برش لیزری چوبی، راهی عالی برای کمک به بچه‌ها در یادگیری مهارت‌های ریاضی پایه هستند. این نوع تخته دارای یک تخته چوبی رنگارنگ با برش لیزر با انواع فعالیت‌های مرتبط با ریاضیات هستند که از قطعات اعداد متحرک ساخته می‌شود؛ بنابراین بچه‌ها می‌توانند مهارت‌های جمع، تفریق، ضرب و تقسیم خود را تنظیم کنند. تعداد فعالیت سرگرم‌کننده مانند شمارش، اشکال و رنگ‌ها مشکلات بچه‌هایی که تازه با ریاضیات شروع می‌کنند یا برای کسانی که نیاز به یک درس تازه دارند عالی است. این یک راهکار برای کمک آن‌ها برای یادگیری تفریح و ادامه تحصیل است.

شرکت پرتو پدیده رایمون با برند تجاری PNC RAYMON تولیدکننده باکیفیت‌ترین و اقتصادی‌ترین دستگاه برش لیزر در ایران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا