اخبار اقتصادی

رونمایی از کارت نقدی جدید بانک آینده

طی مراسمی از کارت نقدی جدید بانک آینده رونمایی شد.

خبرگزاری تابناک

به‌گزارش تابناک به نقل از روابط‌عمومی بانک آینده؛ در نخستین همایش سراسری رؤسای شعب بانک آینده در سال 1403، با حضور دکتر اسکندری، مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره این بانک، از کارت نقدی جدید بانک آینده رونمایی شد.

در طراحی این کارت نقدی از رنگ استاندارد سازمانی و المان‌ها/ نمادهایی که معرف هویت سازمانی و برند بانک آینده است، بهره‌گرفته شده است. 

نظام بانکی یکی از ضروری‌ترین بخش‌های اقتصاد کشور است و از جمله عوامل مهم برای سیستم بانکی، حفظ «نام‌تجاری» (برند) و ارتقای آن به‌شمار می‌رود. بر همین اساس، بانک آینده، به‌منظور بهره‌گیری از این ابزار قوی سازمانی برای تثبیت جایگاه ارزنده خود در ذهن مشتریان و هم‌وطنان گرامی، طراحی کارت‌نقدی جدید را با رویکرد بازنمایی ویژگی‌ها، نمادها و ارزش‌های سازمانی در دستورکار خود قرار داد.

کارت‌ نقدی جدید بانک آینده با طراحی متفاوت و ظاهری متمایز، مزیت رقابتی این بانک در عرصه بانکی کشور و تأکیدی بر هویت سازمانی به‌شمار می‌رود. هویت‌سازمانی از منظر بانک آینده، ابزاری استراتژیک برای رسیدن به اهداف و چشم‌انداز پیش‌رو است که از جمله مهم‌ترین اهداف بانک آینده همواره رضایت‌مندی و ارزش‌آفرینی هر چه بیشتر برای مشتریان است.

از این پس مشتریان گرامی در سراسر کشور می‌توانند از کارت‌هایی با رنگ، نماد و هویت سازمانی ویژه بانک آینده، بهره‌مند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا