اخبار اقتصادی

دریافت تندیس چهره نامی صنعت، معدن و اقتصاد مدیرعامل هلدینگ دکا

خبرگزاری مهر

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، براساس اعلام روابط عمومی هلدینگ دکا، هومن پشنگیان در پنجمین اجلاس سراسری چهره‌های نامی صنعت، معدن و اقتصاد کشور در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما به عنوان یکی از مدیران شایسته و برندآفرین معرفی شده و مورد تقدیر قرار گرفت.

این رویداد با حضور مقامات دولتی، نمایندگان بخش خصوصی، فعالان و چهره‌های اقتصادی، دانشگاهیان و اساتید عرصه اقتصاد و کسب و کار و با هدف ارزیابی نقش مدیریت در پیشبرد اهداف اقتصاد کشور در بخش‌های تولید، اشتغال و کارآفرینی و همچنین به‌منظور معرفی چهره‌ها، برندها و مجموعه‌های فعال در زمینه نوآوری و اقتصاد کارآفرینی برگزار شد. به اشتراک گذاشتن تجربیات و بومی‌سازی دانش موجود در کشور از دیگر اهداف برگزاری این رویداد بود.

مدیرعامل هلدینگ دکا در این مراسم، تندیس تکریم و لوح تقدیر چهره نامی صنعت، معدن و اقتصاد را دریافت کرد.

در متن لوح تقدیر شورای سیاست‌گذاری اجلاس سراسری چهره‌های نامی صنعت، معدن و اقتصاد، بر فعالیت‌های چشمگیر هلدینگ دکا در اقتصاد کشور تأکید شده است.

گفتنی است هلدینگ دکا، شبکه‌ای جامع و گسترده از خدمات ۳۶۰ درجه لجستیکی را به کل زنجیره تأمین ارائه می‌دهد. این هلدینگ تخصصی با در اختیار داشتن ۱۰ شرکت تخصصی زیرمجموعه، زنجیره ارزش یکپارچه‌ای را برای ارائه خدمات جامع بدون محدودیت جغرافیایی و حجمی، به مشتریان کل زنجیره تأمین، ایجاد کرده است.

دریافت تندیس چهره نامی صنعت، معدن و اقتصاد مدیرعامل هلدینگ دکا

خدمات حوزه مهندسی لجستیک، انبارش محصول و هوم دلیوری، شرکت حمل و نقل بزرگ‌مقیاس هوشمند، تعمیر و نگهداری وسایل نقلیه جاده‌ای و صنعتی، اپراتور پست داخلی و بین‌الملل، حمل‌ونقل سه منظوره مسافری، حمل‌ونقل بین‌الملل کالا و پلتفرم بازارگاه جامع عرضه و تقاضای بار در حمل و نقل، از جمله بخش‌های اصلی زنجیره ارزش هلدینگ لجستیک دکا است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا