اخبار اقتصادی

تحلیل تکنیکال شبصیر اردیبهشت 1403 / چشمک شبصیر به رالی صعودی

تجارت نیوز

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد؛

نگاهی به تحلیل تکنیکال شبصیر نشان از جذابیت بالای تکنیکالی این نماد برای سهامداران و اهالی تالار شیشه‌ای دارد. در حال حاضر قیمت سهام شبصیر با تکمیل پولبک خود، اهداف دو هزار و 15 و دو هزار و 889 تومان را در کوتاه‌مدت و میان‌مدت دنبال می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز، سهام تولیدات پتروشیمی قائد بصیر با نماد «شبصیر» در بازار دوم فرابورس قابل معامله است. سهام شبصیر با ارزش بازاری بالغ بر هشت هزار و 482 میلیارد تومان در گروه محصولات شیمیایی قرار دارد.

آنالیز تابلو معاملات «شبصیر» نشان می‌دهد رفتار قیمت این سهم با وقفه کوتاهی در جهت تحرکات مشکوک حقوقی‌های سهم صورت می‌پذیرد. از این رو هر زمانی که حقوقی شروع به خرید‌های سنگین کرده، کمی بعد، سهم از سویینگ‌های کف ساخته‌شده در نمودار خود، بازدهی‌ خوبی نصیب سهامداران کرده است. بنابراین برای تشخیص اعتبار موج صعودی، بررسی رفتار حقوقی‌های سهم اهمیت زیادی دارد.

تحلیل تکنیکال سهام شبصیر

آنالیز تکنیکال قیمت سهام آریا در بعد هفتگی نشان از روند صعودی بلندمدت سهم دارد. ساختار چارت گویای سقف و کف‌های بالاتر است که تایید‌کننده این روند صعودی از ابتدای عرضه سهام شرکت تولیدات پتروشیمی قائد بصیر است.

در تحلیل تکنیکال شبصیر، ترسیم یک چنگال اندروز PBML روی موج اصلاحی آبان تا بهمن سال 1400، نشان می‌دهد موج اصلاحی اخیر این نماد که از اردیبهشت‌ماه سال گذشته، همزمان با اصلاح کلیت بازار آغاز شد، اندازه‌ای مشابه طی شده است. 

شبصییر

نکته‌ای که نمودار قیمت شبصیر را برای خریداران جذاب ساخته است، شکست همزمان دو فشردگی این سهم است. فشردگی استاتیک سهم که بین دو محدوده هزار و 406 تا هزار و 443 تومان و هزار و 728 تا هزار و 766 تومان قرار داشت. همچنین فشردگی داینامیک در تحلیل تکنیکال شبصیر مشخص است. هفته پایانی سال 1402، قیمت بالاتر از ضلع بالایی کویل انرژی و همزمان بالاتر از خط روند نزولی بسته شد. 

در ادامه، همزمان با اصلاح بازار در فروردین‌ماه، قیمت سهام شبصیر پولبک به نواحی شکسته شده را تکمیل کرد. در حال حاضر اولین تارگت صعودی در تحلیل تکنیکال شبصیر، محدوده دو هزار و 15 تومانی است که به نظر می‌رسد قیمت راه سختی برای رسیدن به آن در پیش نداشته باشد.

ارتفاع دو هزار و 889 واحدی، به عنوان تارگت میان‌مدتی سهامداران تولیدات پتروشیمی قائد بصیر شناخته می‌شود. 

سلب مسئولیت: کلیه مطالب درج شده در این سایت جنبه تحقیقاتی، علمی و خبری دارد و برای فعالیت مستقیم در هیچ بازاری توصیه نمی‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا