اخبار اقتصادی

حرکتی برای ایجاد یک کمپ استارتاپی / مرکز نوآوری گروه دیجی‌ کالا چه هدفی دارد؟

تجارت نیوز

در گفت‌وگوی ویدئویی «تجارت‌نیوز» با مدیرعامل دیجی‌نکست مطرح شد:

لینک کوتاه کپی شد

کمپ‌های استارتاپی می‌توانند تاثیر زیادی بر رشد فضای اکوسیستم نوآوری بگذارند. مرکز نوآوری و سرمایه‌گذاری دیجی کالا به منظور تحقق اهداف بلندپروازانه خود درصدد ایجاد و گسترش یک کمپ استارتاپی است.

به گزارش تجارت‌‌نیوز، مراکز نوآوری و سرمایه‌گذاری اهداف متفاوتی را دنبال می‌کنند؛ یکی از این اهداف جذب حداکثری نخبگان و نوآورانِ کشور است.

مرکز نوآوری و سرمایه‌گذاری دیجی کالا در کنار کلیه اهداف خود درصدد ایجاد و گسترش یک کمپ استارتاپی است تا از طریق آن بتواند استعدادها را جذب و در این حوزه سرمایه‌گذاری کند.

در قسمت ششم و آخر سری گفت‌وگوهای تجارت‌نیوز با کیوان محیط مافی مدیرعامل مرکز نوآوری و سرمایه‌گذاری گروه دیجی کالا از او درباره اهداف این مرکز در حوزه ایجاد کمپ استارتاپی سوال کردیم.

قسمت اول این سری گفت‌وگو را از اینجا ببینید.

قسمت دوم این سری گفت‌وگو را از اینجا ببینید.

قسمت سوم این سری گفت‌وگو را از اینجا ببینید.

قسمت چهارم این سری گفت‌وگو را از اینجا ببینید.

قسمت پنجم این سری گفت‌وگو را از اینجا ببینید.

اخبار حوزه استارتاپ و فناوری اطلاعات را در صفحه استارتاپ تجارت‌نیوز بخوانید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا