اخبار بورس

قیمت طلا و سکه امروز 6 اردیبهشت 1403

تجارت نیوز

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت طلا و سکه در آخرین روز معاملاتی هفته، هر سه روند افزایشی، کاهشی و خنثی را داشت. نوسانات بازار طلا تلرانس ۱۰ تا ۳۰۰ هزار تومانی دارد و چندان بزرگ نیست. به نظر می‌رسد رشد اونس جهانی طلا و کاهش قیمت دلار ریتم بازار طلا را ناتراز کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت طلا و سکه امروز در سه روند افزایشی، کاهشی و خنثی بازگشایی شدند. قیمت طلا و سکه بهار کاهشی شد، سکه امامی و ربع سکه افزایشی شدند و سایر قطعات سکه بدون تغییر و با همان قیمت‌های روز گذشته معامله شدند.

Screenshot 2024-04-25 at 1.47.10 PM-2

به نظر می‌رسد روند متفاوت فاکتورهای تعیین قیمت در بازار فلز زرد باعث ناترازی در قیمت‌ها شده است.معامله‌گران بعد از روند صعودی هفته‌های گذشته در بازارهای مالی در روزهای اخیر احتمال اصلاح قیمت‌ را می‌دادند. آنها معتقدند کاهش انتظارات تورمی متعاقب آرامش سیاسی دلیل کاهش قیمت در بازار طلا است.

گفتنی است اونس جهانی طلا با کاهش نزدیک به ۹ دلاری روی قیمت ۲۳۲۴ دلاری در حال معامله است.

سکه امامی به کانال ۴۲ میلیونی برگشت

قیمت سکه امامی امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت افزایشی شد. این قطعه در لحظه نگارش این گزارش با رشد ۳۰۰ هزار تومانی، به کانال ۴۲ میلیونی صعود کرد و روی رقم ۴۲ میلیون و ۲۰۹ هزار تومان در حال معامله است. سکه‌ بهار تنها قطعه کاهشی بازار بود و با افت ۸۵ هزار تومانی روی قیمت ۳۹ میلیون و ۲۱۰ هزار تومانی ایستاده است.

گفتنی است نیم‌‌سکه و سکه گرمی امروز بدون تغییر و با قیمت روز گذشته معامله شدند.  این قطعات به ترتیب روی رقم ۲۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی و ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی معامله می‌شوند. ربع‌سکه با افزایش۱۰۰ هزار تومانی در دسته افزایشی‌های بازار قرار گرفت و با رقم ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی در حال معامله است.

حباب سکه در تمام قطعات افزایشی شد

قیمت طلا در لحظه نگارش این گزارش کاهشی است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۴۲ هزار تومان کاهش دارد و با قیمت ۱۵ میلیون و ۲۶۶ هزار تومان در حال معامله است. هر گرم طلای ۱۸ عیار با افت ۱۱ هزار و ۱۰۰ تومانی روی رقم سه میلیون و ۵۲۲ هزار تومانی ایستاده است. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۴۷۵ هزار تومان در حال معامله است.

حباب سکه امروز پنجشنبه برخلاف روند قیمت در تمام  قطعات افزایشی است. حباب سکه امامی ۵۸۷ هزارتومان، سکه بهار ۲۰۰ هزار تومان،‌ نیم‌سکه ۱۴۳ هزار تومان، ربع سکه ۱۷۵ هزار تومان و سکه گرمی ۳۶ هزار تومان افزایش داشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا