اخبار فرهنگی و هنری

«صنوبر» فرصتی برای ورود علاقه‌مندان مجری گری به تلویزیون

خبرگزاری باشگاه خبرنگاران

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

امیر حسین خرمشاهی تهیه‌کننده پیشکسوت تلویزیون بیان کرد: پروژه صنوبر یک پروژه ملی‏, زیر نظر مرکز سیمرغ سیما و با هدایت و رهبری مجید اکبر شاهی و مدیر محترم طرح و برنامه شیکه آقای مهربانی است. صنوبر یک پروژه‌ای است که ریاست محترم سازمان تصمیم دارد, جوانانی که در رده سنی ۲۲ تا ۴۵ سال هستند و حداقل مدرک تحصیلی‌شان لیسانس است و مجری هستند؛ یعنی سابقه اجرا در فضای مجازی، شهر و دیار خود، مجامع و محافل فرهنگی، ادبی، مذهبی، رادیو و شبکه مراکز استان‌ها به عنوان مجری فعال هستند، این عزیزان فرصتی دارند تا خود را در معرض قضاوت و پیش‌بینی داوران قرار دهند تا بتوانیم نخبگانی را میان عزیزان پیدا کنیم تا فرصتی داشته باشند تا در فرصتی وسیع‌تر به عنوان مجری فعال باشند.

وی ادامه داد: البته این نکته حائز اهمیت است، افرادی که در اجرا فعالیت دارند و استعداد خود را ویژه می‌دانند می‌توانند بین ۲۲ تا ۴۵ سال فعال باشند. 

 

خرمشاهی تهیه‌کننده پیشکسوت تلویزیون بیان کرد: تا کنون حدود ۶۰۰ الی ۷۰۰ نفر در پروژه صنوبر ثبت‌نام کرده‌اند و از این تعداد حدود ۷۰ الی ۸۰ نفر به مصاحبه دعوت شده‌اند. پیش‌بینی بنده این است که به زودی تیزری را به شکل تبلیغاتی در سراسر شبکه‌های رادیویی و دیگر شبکه‌ها منتشر خواهیم کرد و استقبال وسیع‌تر خواهد شد.

وی تاکید کرد: فکر می‌کنم بیش از سه هزار نفر در این پروژه شرکت داشته باشیم و از کسانی که واجد شرایط باشند و نمونه‌ای از اجرا، سوابق، سوالاتی که پیش زمینه داوری اولیه برای این عزیزان است را پر کنند و با شماره تلفن مورد نظر در اپلیکیشن بله ارتباط برقرار کنند. 

خرمشاهی تهیه‌کننده پیشکسوت تلویزیون افزود: دوستان ما در دبیرخانه مدارک این عزیزان را دریافت خواهند کرد و افرادی که واجد شرایط باشند، به مصاحبه دعوت می‌شوند؛ مصاحبه جدی و نفس‌گیر است و حدود ۱۰۰ نفر از افراد را به شورای داوری که در مرکز سیمرغ، از اساتید و پیشکسوتان ما هستند ارجاع خواهیم داشت. از این تعداد افرادی انتخاب خواهند شد که خاص خواهند بود؛ لذا قرار است پس از آموزش‌ها و برگزاری دوره‌های تکمیلی مورد نظر، از میان این عزیزان تعدادی انتخاب خواهند شد و در جمع ۲۰ الی ۳۰ نفره‌ای در برنامه‌های شبکه‌های سراسری و در مرکز سیمرغ فعال باشند و در مهارت، هنر، صدا و سیمای خوش این عزیزان بهره برده شود. 

وی در سخنان پایانی خود بیان کرد: به هرحال سازمان صدا و سیما با این هدف که پنجره‌ای را به روی هنرمندان سراسر کشور باز کند و اینطور نباشد که مجریان از پایتخت و اطراف پایتخت باشند؛ لذا کسانی که در اطراف و سراسر کشور قرار دارند فرصتی برای دیده شدن داشته باشند.

خبرنگار: زهرا بالاور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا