اخبار فرهنگی و هنری

رسالت خوش نمک سرگرمی و اوقات خوش است

خبرگزاری باشگاه خبرنگاران

علی فریادی مجری و استند آپ کمدین درباره برنامه خوش نمک شبکه نسیم گفت: رسالت برنامه خوش نمک بیشتر سرگرمی و اوقات خوش در جمع دوستان و فامیل است، با وجود فضای مجازی و مدیا‌های مختلف خنداندن مردم کار سختی است.

وی ادامه داد: مردم همه مدل طنز را می‌بینند و چارچوبی که در صدا و سیما داریم و ما در آن چارچوب کار سخت می‌کند وچالشی است که قطعا برای اجرای برنامه داریم. بعضی اوقات یک اتفاقاتی رخ می‌دهد که نیاز به یک بداهه گویی دارد، اما باید پخش و تدوین آن دقت کنیم.

فریادی درباره حضورش در برنامه خوش نمک عنوان کرد: من با علی زرگر یک رفاقت پنج ساله دارم و چندین کار با هم انجام دادیم، با من تماس گرفت و قرار شد با هم اجرای برنامه خوش نمک را داشته باشیم برای من هم اتفاق خوبی بود که همراه با یک رفیق از نظر سن و سال همدیگر را بیشتر می‌شناسیم با هم کار کنیم.

این هنرمند درباره فعالیت هایش بیان کرد: بعد از استند آپ کمدی که در برنامه عصر جدید داشتم، چهار فصل برنامه ورزشی میزبانی کردم و سال ۱۴۰۰ میزبان دو فصل برنامه بازم مثل همیشه با مرحوم ارشا اقدسی و جواد خیابانی دارم، سال‌های ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ در جام رمضان حضور داشتم و با خوش نمک در شبکه نسیم حضور پیدا کردم.

وی درباره واکنش‌های مخاطبان توضیح داد:در این مدت که برنامه روی آنتن رفته واکنش‌های خوبی داشتیم، البته جا دارد که بهتر شویم. ما سعی داریم بگوییم زمانی که دور هم جمع می‌شویم که می‌توانیم با یک سری بازی‌ها حال همدیگر را خوب کنیم.

فریادی درباره تاثیر برنامه عصر جدید در پیشرفت کاری او عنوان کرد: من و علی زرگر و بسیاری از دوستان دیگر الان در مسیر هنر خداراشکر روز به روز پیشرفت می‌کنند مدیون عصر جدید هستیم و همیشه در هر مرحله از رسانه نیاز به یک برنامه مانند عصر جدید داریم که شخصیت‌های جدید و استعداد جدید معرفی کنیم.

وی افزود: آدم‌ها هر چقدر هم حرفه‌ای و با اطلاعات باشند یک روزی امکان دارد تکراری شوند و برای مردم عادی شوند و نیاز است یک سری افراد با فکر‌های جدید حضور پیدا کنند و خلاقیت داشته باشند و نزدیک به دو سال است عصر جدید تمام شده و جای خالی آن در شبکه سه و کل آنتن تلویزیون حس می‌شود نه تنها عصر جدید برنامه خندوانه خیلی کار‌های مهمی در زمینه کمدی انجام داد.

فریادی خاطر نشان کرد: از سال ۹۴ خنداننده برتر شروع شد، کسانی که بی نظیر بودند مثل امیر مهدی ژوله حضور پیدا کرد و مخاطبان فهمیدید که علاوه بر قلم خوبی دارد خودش هم آدم جذابی است و ما به این مدل برنامه‌ها نیاز داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا