اخبار فرهنگی و هنری

جاذبه‌های گردشگری از رادیو صبا شنیدنی شد/ بزن بریم روستا

خبرگزاری مهر

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عزتی تهیه کننده برنامه «بزن بریم روستا» که از رادیو صبا پخش می‌شود درباره رویکردهای برنامه بیان کرد: این برنامه با هدف معرفی روستاهای مختلف کشور و جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی، ظرفیت‌های تجاری، اقتصادی و گردشگری هر هفته عازم یک استان می‌شود.

وی اضافه کرد: طبق سند تحول رسانه ملی، وظیفه ما در برنامه سازی هم‌افزایی جدی با مراکز صداوسیمای استان‌ها و همچنین معرفی روستاها و جاذبه‌ها و ظرفیت‌های روستایی و تعامل با آنهاست. در برنامه «بزن بریم روستا» متناسب با ماموریت و شعار شبکه در قالب یک مسابقه رادیویی شاد تلاش می‌کنیم ظرفیت‌های متنوع روستایی را معرفی کنیم و با پخش هم زمان این برنامه از شبکه‌های رادیویی استانی، قدمی در مسیر هم افزایی برداریم.

عزتی تصریح کرد: «بزن بریم روستا» با سفر به استان‌های مختلف کشور شروع می‌شود و در هر قسمت ابتدا میزبان مسؤولان شهر می‌شویم و در گفت‌وگویی صمیمی، روستاهای هر شهرستان و جاذبه‌های گردشگری، تجاری و ظرفیت‌های متنوع آن معرفی می‌شود. در این بخش مسؤولان با طرح یک سوال درباره روستاهای شهرستان مخاطبان را به چالش کشیده و هدیه اقامت در مناطق بومگردی را به خانواده‌ها تقدیم می‌کنند. در برنامه روز گذشته فرماندار تنکابن میزبانی از ۵ خانواده در این شهرستان را به عنوان جایزه مسابقه اعلام کرد.

تهیه کننده برنامه در پایان بیان کرد: در بخش بعد میزبان دهیاران روستاها می‌شویم که به معرفی روستا می‌پردازند و در ادامه مسابقه رادیویی برای روستاییان داریم که در این بخش ۲ نفر از اهالی هر ۲ روستا در مسابقه «بزن بریم روستا» به رقابت می‌پردازند.

«برن بریم روستا» شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۵ به تهیه کنندگی رضا عزتی و با اجرای مهدی پَر روی آنتن می‌رود و همزمان با پخش از شبکه رادیویی صبا از رادیو مازنداران هم راهی آنتن می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا