اخبار فرهنگی و هنری

بیش از ۴۸۰ رسانه در خوزستان فعال هستند

خبرگزاری مهر

به گزارش خبرنگار مهر، مجید منادی عصر امروز چهارشنبه در کارگاه آموزشی تخصصی طنز در رسانه به همت مرکز رسانه و جریان‌سازی حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان برگزار شد، با اشاره به نزدیک شدن ایام انتخابات و نقش آفرینی اصحاب رسانه در این حماسه عظیم بیان کرد: انتخابات همواره به عنوان سرمنشاء بسیاری از تحولات در سرنوشت ملت‌ها تأثیر بسیار عمیق و شگرفی به همراه داشته و در این میان رسانه‌ها نقش جدی، اثرگذار و تاریخی در حماسه انتخابات برعهده دارند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: استان خوزستان از بُعد کمی و کیفی در رسانه، جز استان‌های اول کشور به شمار می‌آید و بیش از ۴۸۰ رسانه فعال در استان خوزستان مشغول فعالیت هستند و اثرگذاری محسوسی در جامعه دارند.

وی اظهار کرد: استان خوزستان به واسطه پیشینه اصیل و عظیمی که در حوزه فرهنگ دارد، مساله سخن و ادب در آن همیشه در رأس امور بوده است و از آن جایی که مردم خوزستان در معاشرت‌های خود از چاشنی طنز به کرات استفاده می‌کنند، جای خالی چنین کارگاه‌هایی به شدت احساس می‌شد.

به گزارش مهر، «محمدرضا شهبازی» از طنزپردازان رسانه‌ای و شناخته شده کشور مدرس کارگاه طنز و رسانه «باشگاه رواق» بود.

مرکز رسانه و جریان‌سازی حوزه هنری استان خوزستان، با رویکرد آموزشی و تبیینی مهمترین موضوعات و دغدغه‌های موجود در فضای فرهنگی و رسانه‌ای را به صورت نشست یا دوره‌های آموزشی در اختیار جامعه هدف خود قرار می‌دهد و نخستین کارگاه آن به موضوع طنز و رسانه اختصاص یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا