اخبار بورس

پاکشو و قرن رکورد فروش را شکستند

در این مطلب قصد داریم تا گزارش فروش ماهانه گروه شیرینی جات که شامل ۷ نماد می‌باشد را مورد بررسی قرار دهیم. در دی ماه پاکشو و قرن رکورد فروش را از ابتدای سال گذشته تا پایان دی ماه شکستند. نماد‌های گروه شوینده چقدر فروختند؟

نبض بورس

فروش نمادهای گروه شوینده در دی ماه زیر ذره بین نبض بورس:

به گزارش نبض بورس، در این مطلب قصد داریم تا گزارش فروش ماهانه گروه شیرینی جات که شامل ۷ نماد می‌باشد را مورد بررسی قرار دهیم. در دی ماه پاکشو و قرن رکورد فروش را از ابتدای سال گذشته تا پایان دی ماه شکستند. نماد‌های گروه شوینده چقدر فروختند؟

بیشترین و کمترین میزان فروش در دی ماه؟

نماد پاکشو با فروش 942.6 میلیارد تومان بیشترین میزان و ساینا با میزان فروش 43.3 میلیارد تومان کمترین میزان فروش را در دی ماه به خود اختصاص دادند.

بیشترین و کمترین رشد فروش نسبت به مدت مشابه سال گذشته

پاکشو در دی ماه رشد فروش 65 درصدی را در مقایسه با دی ماه سال گذشته تجربه کرد و بنابراین بیشترین رشد فروش به این نماد تعلق گرفت. در این گروه، شگل با رشد فروش 13 درصد ضعیف ترین عملکرد را بدین لحاظ به خود اختصاص داد.

بیشترین رشد و اُفت در مقایسه با میانگین ۱۲ ماهه

پاکشو با رشد 44 درصدی فروش در مقایسه با میانگین ۱۲ ماهه بهترین نماد بدین لحاظ لقب گرفت. همچنین فروش ساینا در دی ماه در مقایسه با میانگین فروش ۱۲ ماهه، اُفت 30 درصدی را تجربه کرد و بنابراین ضعیف ترین عملکرد را بدین لحاظ داشت.

فروش زمستان نسبت به زمستان

در دی ماه، پاکشو توانست 44 درصد از کل فروش زمستان سال گذشته را پوشش دهد و بهترین عملکرد را بدین لحاظ داشت و ساینا و شگل با پوشش 24 درصد کل فروش زمستان سال گذشته بدترین عملکرد را داشتند.

چند نکته دیگر:

  • ضعیف ترین عملکرد فروش در این گروه متعلق به ساینا و شگل بود.
  • پاکشو بهترین عملکرد فروش را داشت.
  • فروش دو نماد شگل و ساینا در دی ماه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته اُفت داشت.
  • فروش سه نماد شگل، کیمیاتک و ساینا در دی ماه در مقایسه با میانگین فروش 12 ماهه اُفت داشت.
  • دو نماد قرن و پاکشو توانستند رکورد فروش را از ابتدای سال گذشته تاکنون بشکنند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا