اخبار بورس

عرضه بیش از ۵۶ هزار تن فرآورده هیدروکربوری در بورس انرژی

 بورس انرژی ایران امروز سه‌شنبه ۲۵ مهرماه ۱۴۰۲ میزبان عرضه بیش از ۵۶ هزار و ۱۰۶ تن فرآورده هیدروکربوری است که از این میزان بالغ بر ۲۴ هزار و ۹۶۵ تن آن مربوط به عرضه‌های رینگ صادراتی است.

تجارت نیوز

به گزارش تجارت‌نیوز، شرکت پتروشیمی بوعلی‌سینا با عرضه چهارهزار تن هیدروکربن سنگین، سه هزار تن رافینیت و یک‌هزار و ۵۰۰ تن گازمایع در صدر فهرست عرضه‌کنندگان می‌نشیند.

پس از آن شرکت پالایش نفت اصفهان با عرضه بیش از هفت هزار و ۷۶۵ تن حلال ۴۰۲ و پنج هزار تن گاز مایع و پالایش نفت کرمانشاه با عرضه سه هزار تن نرمال بوتان در رده‌های بعدی قرار دارند.

گفتنی است پتروشیمی تبریز نیز ۵۰۰ تن برش هیدروکربن‌های ۵کربنه و بالاتر و ۲۰۰ تن پنتان در رینگ صادراتی امروز عرضه می‌کند.

بورس انرژی ایران امروز در رینگ داخلی نیز میزبان عرضه بیش از ۳۱ هزار و ۱۴۱ تن فرآورده است.

پالایش نفت اصفهان با عرضه هشت هزار تن آیزوریسایکل و پالایش نفت کرمانشاه با عرضه ۶ هزار تن ته‌مانده برج تقطیر و هزار و ۵۰۰ تن نفتای سبک بیش‌ترین میزان عرضه را در رینگ داخلی خواهند داشت.

پتروشیمی بوعلی‌سینا نیز سه هزار تن رافینیت و سه هزار تن هیدروکربن سنگین در این رینگ عرضه کرده‌است و در رده سوم قرار می‌گیرد.

شرکت نفت ایرانول سه هزار و ۴۲ تن اکستراکت سنگین و ۷۰۲ تن اکستراکت سبک را در فهرست عرضه‌های رینگ داخلی قرار می‌دهد.

نام شرکت پالایش نفت تهران با عرضه یک‌هزار تن گاز مایع، ۷۰۰ تن آیزوریسایکل و بیش از ۵۸۱ تن حلال ۴۰۲ بین عرضه‌کنندگان قرار می‌گیرد.

شرکت پتروشیمی بندر امام هم ۳۰۸ تن برش سنگین و ۱۲۰ تن MTBE را در رینگ داخلی امروز عرضه می‌‌کند.

گفتنی است شرکت پالایش گاز خانگیران دو هزار و ۲۴ تن میعانات گازی، فولاد خوزستان ۶۱۶ نیتروژن مایع، فولاد خوزستان ۳۰۸ تن اکسیژن مایع، شرکت فجر انرژی خلیج فارس ۲۰۰ تن نیتروژن مایع و پتروشیمی رازی نیز ۴۰ تن میعانات گازی در رینگ داخلی امروز عرضه‌ می‌کنند.

]]>

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا